Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare pentru obiectivul de investitie "SEDIU NOU JUDECATORIA BUZAU, JUDETUL BUZAU"


Anunt de participare numarul 134229/24.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUZAU
Adresa postala: N. Balcescu nr.8, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120187, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA CISMARU, Tel. +40 0238724651, Email: [email protected], Fax: +40 0238724651, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?id Institutie'114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentru obiectivul de investitie "SEDIU NOU JUDECATORIA BUZAU, JUDETUL BUZAU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate si avizeProiect tehnicsi Caiete de sarciniDetalii de executie si Documentatie de licitatie lucrari de executieUrmarirea executiei, asistenta tehnicaIntocmirea raportului proiectantului la terminarea executieiProgramul de urmarire a comportarii lucrarii in timp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 771, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
________15000 RON__-constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari , in conditiile legii; perioada de valabilitate: 90 zileconf art.__85/ b din H.G.925/2006 si documentatiei de atribuire; retinereagarantieide participare se faceconf. art.87 lit.a, b, c din H.G.925/2006In cazul in careofertantul alege sa constituie garantia prin virament , plata se va face prin Ordin de plata in contul: RO 35 TREZ 1665005XXX000341, deschis la TREZORERIA BUZAU. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre TRIBUNALUL BUZAU, procedura de achizitie publica si amplasamentul . Ordinul de plata urmeaza a fi depus in ORIGINAL.In cazul in care ofertantul alege cainstrument de garantare: Scrisoarea de garantie bancara, aceastava fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul I din Sectiunea FORMULARE)In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul B.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul C.
Cerinta nr. 3
Cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta in art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;
Cerinta nr. 4
Certificat fiscal in original sau copie "conform cu originalul" privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf art 5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr 509/2011 din care sa rezultesituatiei datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta 6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-(Anexa la Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.314/2010)-Formular NCerinta 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.34/2006-Formular M
Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante pentru organizarea-derularea-finalizarea procedurii de atribuire sunt:
-Barbu Valentin-vicepresedinte Tribunalul Buzau(presedinte compartiment achizitii publice)
-Cismaru Adriana-manager econimc Tribunalul Buzau(membru compartiment achizitii publice)
-Teodorescu Mioara-prim grefier Tribunalul Buzau(membru compartiment achizitii publice)
-Paunescu Maria-specialist IT(membru compartiment achizitii publice)
-Stefan Constantin-inginer consilier tehnic) membru compartiment achizitii publice) Cerinta nr. 1
Certificat constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari, vizat si inregistrat de organul competent, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Cerinta nr. 2
Declaratii privind cifra medie de afaceride afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, de cel putin600000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii privind experienta similara.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare, in ultimii 3 ani, insotita de cel putin o recomandare /max.doua recomandari.
Cerinta nr. 3
Experienta similara.Prezentarea a cel putin 1 contract similar/maxim 3 contracte similarein valoare /valoare cumulata de cel putin 771780 RON fara TVA
Cerintanr. 4
Resurse tehnice.Prezentarea unei liste cu principalele echipamente( calculatoare, plottere, imprimante etc.) si soft specializat pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare.
Cerinta nr. 5
Resurse umane.
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul proiectarii.
Cerinta nr. 2
Certificatul ISO 14001 privind protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara (exprimata in lei fara TVA); Pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" punctajul se va calcula astfel: a)pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acordapunctajul maxim alocat (40 pct) ; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajulse va calcula astfel: Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim unde pret (n) este pretul ofertat
2.
Durata totala de proiectare(zile)
15%
Descriere: Factorul de evaluare "Durata totala de proiectare(zile)" are 15 pct. Se considera durata minima realistaca fiind 210 zile (din care 45 zile SF+avize;90 zile elab. PT;50 zile elab. DE, Doc. atribuire pt .lucrari executie obiectiv;5 zile intocm Raport proiectant la term.lucrari;20 zile intocm.Prog.urmarire comportarii in timp a proiectului äs-built ) si durata maxima acceptata de autoritatea contractanta de 365 zile. Punctajul se calc. astfel: a) Pt. durata totala de proiectare mai mica decat durata min. realista se acorda pct. max. alocat de 15 pct; b) pt.durata totala de proiectare mai mare decat 365 zile (durata max.acceptata de AC ) oferta va fi consid. neconforma;c) pentrualte valori ale duratei totale de proiectare cuprinse intre durata min. realista si durata max. acceptata punctajul se calculeaza dupa urmatorul algoritm: Punctaj (n) = D(minima ofertata) / D (n)] x 15
3.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic sau functional
35%
Descriere: Pt. fact. de evaluare se acorda 35 pct .avand 6 subfactori: 1.) solutiile de arhitectura si functionale=max.15 pct; 2.) Solutiile privind stabilitatea la sarcini statice, dinamice, seismice=max.11 pct; 3.) Solutiile privind siguranta in exploatare=max.4 pct.; 4.) Solutiile privind izolatii= max.2 pct;5.)Solutiile privind siguranta la foc=max.2 pct; 6.) Solutiile privind sanatatea oamenilor=max.1 pct.; **Algoritmul de calcul pt. fiecare din cei 6 subfactori este: P(n)=nr.aspecte esentialerelevante/nr.max aspecte esentiale relevante si justificate conf. Caiet Sarcini x pctj.alocat fiecarui subfactor.Nota: Pt. sust. calitatii, prop. tehn.si functionale, ofertantii vor intocmi un memoriu justif. pe spec.In fctie de grd. de detaliere, la acest nivel se va putea aprecia si puncta in mod corect oferta prezentata. Supr. totala desfas.prevaz. in calculul necesarului de alocare a spatiului poate fi modificata cu max +10% si -10%. Depasirea acestor limite conduce la respingerera ofertei
4.
Valoarea estimata a investitiei
10%
Descriere: Pentru factorul de evaluare" Valoarea estimata a investitiei" punctajul se calculeaza astfel: a)pentru valoarea minima estimataa investitiei punctajul este max.10 pct.b) pentru o valoare estimata mai mare a investitieidecat cea prevazuta la lit. a) oferta se vacalcula conform formulei: Punctaj (n) = [valoarea minima estimata a investitie / Valoarea estimata a investitiei (n)] x punctajul maxim unde ?Valoarea estimata a investitiei(n) =valoarea estimata a investitiei ofertata ;?Punctaj maxim = 10, punctajul conform punctului a)
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 12:00
Locul: sediul: Tribunalul Buzau, b-dul N.Balcescu nr.8, localitatea Buzau, judetul Buzau, Romania (sala et.2)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
____ 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.___________________________________________
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Buzau
Adresa postala: B-dul N.Balcescu , nr.8, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120187, Romania, Tel. +40 0238717960, Email: [email protected], Fax: +40 0238717959, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?id Institutie'114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer