Licitatie Publica - Proiectare pentru obiectivul "Lucrari prioritare de extindere si reabilitre a retelelor de alimentarecu apa si canalizare in municipiul Salonta
Anunt de participare numarul 20183/21.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Salonta
Adresa postala: Str. Republicii nr. 1, Localitatea: Salonta, Cod postal: 415500, Romania, Punct(e) de contact: Laszlo Torok, Tel.0259-373243, In atentia: Ioan Groza, Email: [email protected], Fax: 0359409733, Adresa internet (URL): www.salonta.net
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare pentru obiectivul "Lucrari prioritare de extindere si reabilitre a retelelor de alimentarecu apa si canalizare in municipiul Salonta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Salonta, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare pentru obiectivul"Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Salonta"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232100-5 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnica in fazele: studii teren, PT+CS+DE+DL+PAC, studii pentru obtinerea tuturor avizelor
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2100 lei, garantia de buna executieva fi de 5% din pretul contractului si va fi retinuta din sume datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si Bugetul Local.Plata se va face conform contractului de prestari de servicii incheiat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, cazier judiciar, certificat de atestare fiscala, cazier judiciar, documente din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de ORC si alte documente care dovedesc o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara
Bilant contabil
Informatii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestatii in ultimii 3 ani
Lista de experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitateAutorizatii specifice domeniilor de activitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o lista cu personalul raspunzator de indeplinirea contratului si xerocopia calificarilor in domeniul proiectarii, diplome, adeverinte etc.Se vor prezenta autorizatii eliberate in vederea desfasurarii activitatii de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Salonta str. Republicii nr. 1, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Primaria municipiului Salonta str.Republicii nr. 1, Serviciul de Dezvoltare Urbana, camera 14a.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria municipiului Salonta, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Republicii nr. 1, Localitatea: Salonta, Cod postal: 415500, Romania, Tel.0259 373243, Email: [email protected], Fax: 0359 409733, Adresa internet (URL): www.salonta.net
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Salonta, Serviciul juridic
Adresa postala: str.Republicii nr. 1, Localitatea: Salonta, Cod postal: 415500, Romania, Tel.0259 373243, Email: [email protected], Fax: 0359 409733, Adresa internet (URL): www.salonta.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 15:10