Licitatie Publica - Proiectare pentru retehnologizare retele termice primare ( RTP) in Municipiul Timisoara 2007
Anunt de participare (utilitati) numarul 2110/13.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Contracte-ing.Balint Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare pentru retehnologizare retele termice primare ( RTP) in Municipiul Timisoara 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elab PT, DDE, PAC, POE inclusiv doc pt obtin certif urb, avize, acorduri pt.AC, pt: RTP str.Eternitatii- Bd.Rebreanu ;RTP C.Martirilor ;RTP CI1-str.Cerna;RTP str.Leonard ;RTP str.Borzesti(sf.Apostoli Petru si Pavel) pt sol preizolata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
documentatie de proiectare distincta pentru fiecare obiectiv specificat anterior la cap.II.1.5
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :3000 RONGarantia de buna executie :10% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Alocatii Bugetare Program investitii 2007Platile se vor efectua in lei , inmaxim 30zile de la acceptare facturi la plata in bazaavize favorab ale CTEA achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate(neincadrare in sit. prev art180 din OUG34/ 2006) , declaratie calitate participant la procedura, declaratie neincadrare in prev.art.181 din OUG34/2006, prezentare doc. care confirma plata impoz. , taxe si contrib. asig. soc. la buget general consolidat conform prev. leg. in Romania sau in tara in care este stab. op.ec , la data de 31.01.07-Certif inreg. emis of reg comert, Certif constat emisof reg comert /Autoriz funct pt.pers jur/fiz romane
-Doc care dovedesc o forma de inregsi atest ori apart dpdv prof pt pers jur/fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500 mii lei(reprez 147701 euro, la data de 09.02.07 )Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List serv prest ultim 3 ani ;Exp sim : C min: indep ult 3 ani 1 ctr serv sim cu val = 120000 leiechiv 35448 Ela data 09.02.07, prez ctr+ recom; D ech teh c min impr jet cer sau laser ; D ef pers ang, cadr cond ultim 3 ani , inf stud, preg prof si califpers cond, pers resp ctr.; D ca op ec se obl asig verif PT PAC de verif atest MLPTL;list subctr; cert SR EN ISO 9001:2001 sau vers a ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: DA pe sup hirt se obt la B Contracte in max 4 zile de la solic la fax 0256-430631, se achit la casierie de op ec sau de firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 (parter sala instructaj )
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant prin reprezentantii imputerniciti .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.38 et.4 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA- Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256-308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 13:02