Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare PT, DDE, CS Relocari/protejari/dezafectari retele de utilitati necontractate, apartinand PETROM OMV, existente in ampriza Aut Bv -Bors, Secti3C(Ip Bors) situate in campul petrolier Suplacu de Barcau,


Anunt de participare numarul 39397/20.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA COMAN, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare PT, DDE, CS Relocari/protejari/dezafectari retele de utilitati necontractate, apartinand PETROM OMV, existente in ampriza Aut Bv -Bors, Secti3C(Ip Bors) situate in campul petrolier Suplacu de Barcau,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ampriza Autostrazii Brasov- Cluj-Bors, Sectiunea 3C (IpBors)situate in campul petrolier Suplacu de Barcau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DEPROIECTARE PENTRU RELOCARI/PROTEJARI / DEZAFACTARIRETELE DE UTILITATINECONTRACTATE , APARTINAND S.C PETROM-SA OMV, EXISTENTE IN AMPRIZA AUTOSTRAZII BRASOV CLUJ BORS, SECTIUNE 3C (IP-BORS), conform documentatiei de atribuire, faza Proiect Tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Relocari/protejari/dezafectari retele de utilitati necontractate, apartinand SC PETROM S.A. OMV, existente in ampriza Autostrazii Brasov-Cluj-Bors, Sectiunea 3C Ip Bors)situate in campul petrolier Suplacu de Barcau, km 8+000-12+000 faza P.T., D.D.E., C.S.
Valoarea estimata fara TVA: 267, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare prin Scrisoare de garantie bancara in valoare de 5.600, 00 lei, respectiv 1.627 euro sau OP in cont RO 67RNCB0082008094080001 deschis la BCRSuc Unirea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului locale si privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie (C.U.I.) in copie legalizata;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la 31.12. 2006. vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani;dovada ca a incheiat si finalizat sau ca au in derulare in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii similare cu o valoare egala sau mai mare cu 168.000, 00 lei fara TVA, respectiv 50.000 euro fara TVA In cazul in care contractul prezentat se afla in derulare, valoarea realizata in ultimii trei ani trebuie sa indeplineasca conditiile de mai sus; dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;dovada ca este autorizat de autoritatile nationale de reglementarepentru realizarea de astfel de servicii;CV-uri pentru persoanele cu responsabilitati cheie in derularea contractului;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001, ISO 14001
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare ISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2008 12:00
Locul: CNADNR, Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 8,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi disponibila pe site-ul www.andnet.ro sectiunea Achizitii Publice.Operatorii economici interesati sa participe la procedura vor transmite o notificare cudatele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea raspunsului considerat nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr.38, et.8, cam.30, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 01087, Romania, Tel.021/3150126, Email: [email protected], Fax: 021/3150126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2007 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer