Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE PT. PUNEREA IN CONFORMITATE CU NTPEE 2008 A INSTALATIILOR TEHNOLOGICE DE UTILIZARE GAZE NATURALE SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES


Anunt de participare (utilitati) numarul 128289/16.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  str. Salcamilor , nr . 23, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540202, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Fratila, Tel. 0265/402800, Email:  [email protected], Fax:  0265/306340, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala de Gaze
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTARE PT. PUNEREA IN CONFORMITATE CU NTPEE 2008 A INSTALATIILOR TEHNOLOGICE DE UTILIZARE GAZE NATURALE SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE PT. PUNEREA IN CONFORMITATE CU NTPEE 2008 A INSTALATIILOR TEHNOLOGICE DE UTILIZARE GAZE NATURALE SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? 300 leiLot 2 ? 226 leiLot 3 ? 200 leiLot 4 ? 258 leiLot 5 ? 258 leiLot 6 ? 212 leiLot 7 ? 280 leiLot 8 ? 66 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. plata se efectueaza conform modalitatiilor de plata prevazute in documentatia de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligilbilitateadeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, referitoare la excluderea dintr=o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionatdeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010certificat emis de ORC si certificat de inregistrare sau autirizatie de functionare , precum si orice alt documnet edificator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2010
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: - lot 1 ? 30.000 lei , echivalentul a 7.083 euro- lot 2 ? 22.600 lei, echivalentul a 5.336 euro- lot 3 ? 20.000 lei, echivalentul a 4.722 euro- lot 4 ? 25.800 lei, echivalentul a 6.091 euro- lot 5 ? 25.800 lei, echivalentul a 6.091 euro- lot 6 ? 21.200 lei, echivalentul a 5.005 euro- lot 7 ? 28.000 lei, echivalentul a 6.610 euro- lot 8 ? 6.600 lei, echivalentul a 1.558 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generaleexperienta similara, mai mare sau egala: lot 1 ? 7.500 lei, echivalentul a 1.771 euro- lot 2 ? 5.650 lei, echivalentul a 1.334 euro- lot 3 ? 5.000 lei, echivalentul a 1.180 euro- lot 4 ? 6.450 lei, echivalentul a 1.523 euro- lot 5 ? 6.450 lei , echivalentul a 1.523 euro- lot 6 ? 5.300 lei, echivalentul a 1.251 euro- lot 7 ? 7.000 lei, echivalentul a 1.653 euro- lot 8- 1.650 lei, echivalentul a 390 eurorecomandari - minim o recomandare, maxim 2 recomandariautorizatie ANRE tip PDI si PDSautorizatie ANRE tiplista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 11:15
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
Adresa postala:  str. Salcamilor, nr. 23, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540202, Romania, Tel. 0265/402800, Fax:  0265/306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer