Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE (PT+DDE) SI EXECUTIE LUCRARI de constructie sediu Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest , Zona Metropolitana Cluj Napoca, jud Cluj


Anunt de intentie numarul 13160/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400511, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOCA, Tel.0788231689, 0264431550, Email: [email protected], Fax: 0264439222, Adresa internet (URL): www.nord-vest.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG de utilitate publica legea 315/2004
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
PROIECTARE (PT+DDE) SI EXECUTIE LUCRARI de constructie sediu Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest , Zona Metropolitana Cluj Napoca, jud Cluj
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Zona Metropolitana Cluj Napoca, jud. Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiect tehnic, detalii de executie si executie lucrari de constructie pentru cladirea noului sediu al Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord-Vest Zona Metropolitana Cluj Napoca, jud. Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 973, 069EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.01.2009
Durata: 8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze noi lucrari si servicii, care sunt similare celor achizitionate prin atribuirea prezentului contract respectand in mod cumulativ conditiile impuse prin art. 122 litera j din OUG 34/2006.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu al autoritatii contractante si finantare prin proiect PHARE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Da. finantarePHARE 2006/018-147.04.01.05.02 (675.000 euro)
VI.2) Alte informatii
Conform art. 122 lit j din OUG 34/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare numai in cazul in careulterior atribuirii unui contract de lucrari sau de servicii, autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze noi lucrari, respectiv noi servicii, care sunt similare lucrarilor sau serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial si numai daca se respecta, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: - atribuirea se face contractantului initial, iar noile lucrari, respectiv noile servicii, constau in repetarea unor lucrari sau servicii similare celor prevazute in contractul atribuit initial si sunt conforme cu cerintele prevazute in caietul de sarcini elaborat cu ocazia atribuirii respectivului contract;
- contractul de lucrari/servicii initial a fost atribuit prin procedura de licitatie deschisa sau restransa;
- valoarea estimata a contractului initial de lucrari/servicii s-a determinat prin luarea in considerare inclusiv a lucrarilor/serviciilor similare care pot fi achizitionate ulterior;
- in anuntul de participare la procedura aplicata pentru atribuirea contractului initial s-a precizat faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, respectiv noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii respective;
- autoritatea contractanta are dreptul de a aplica aceasta procedura intr-un interval care nu poate depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2009 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer