Licitatie Publica - Proiectare (PT+DE+PAC), asistenta tehnica si executie pentru Modernizare drum local Garagata (L=577ml), sat Ceptura de Jos, judetul Prahova
Anunt de participare numarul 86462/13.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ceptura (Primaria Comunei Ceptura)
Adresa postala: Comuna Ceptura, ,Localitatea: Ceptura, Cod postal: 107125, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Pana, Tel.0244-445002, Email: [email protected], Fax: 0244-445002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare (PT+DE+PAC), asistenta tehnica siexecutie pentru Modernizare drum local Garagata (L=577ml), sat Ceptura de Jos, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Ceptura de Jos, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie drum local Garagata (L=577ml), sat Ceptura de Jos, judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 277, 838RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 5000 ron. Garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic; in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale , Certificat de atestare fiscala, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31/12/2006, 2007, 2008 vizat si inregistrat de organul competent2. Declaratii privind cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 500000 lei respectiv. (Cumulativ in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fise de informatii privind experienta similara2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani3.Experienta similara4.Declaratie si lista resurse tehnice: echipamentele, utilajele, mijloacele de transport5.Resurse umane- Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalent- Certificat ISO 18001 sau echivalent- Atestare tehnico-profesionala APDP pentruexecutie drumuri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. minim un contract a carui valoare sa fi de 250000 lei4.- autogredere 1 buc, buldoexcavator 1 buc, autobasculanta de minim 16 to 1 buc, cilindri vibrocompactori-1 buc, cilindru pe pneuri-1 buc, dovada detinerii in proprietate sau a accesului la o statie de preparare amixturilorasfaltice atestata, - dovada detinerii in proprietate sau a accesului la un laborator autorizat pentru efectuarea de incercari (minim grad II)5.sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea, responsabil protectia muncii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pret
70%
70
Descriere: conform fisei de date
2.
termen de executie
15%
15
Descriere: conform fisei de date
3.
garantia oferita lucrarii
15%
15
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522.445, Email: [email protected], Fax: 0244/522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Ceptura
Adresa postala: str. ceptura de jos, nr. 266, Localitatea: Ceptura, Cod postal: 107125, Romania, Tel.0244445002, Email: [email protected], Fax: 0244445002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2009 21:38