Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII ?STEFAN CEL MARE?, MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 118134/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia:  Camelia Paval, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Alte servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII ?STEFAN CEL MARE?, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Scoala ?Stefan cel Mare?, Municipiul Onesti.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII ?STEFAN CEL MARE?, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII ?STEFAN CEL MARE?, MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC va suplim val daca apar servicii suplim sau imprev cf art. 122 i sau j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 900 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180semnat si stampilatDeclaratia va fi prezentata si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul);
2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si bugetului asigurarilor sociale de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica side atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, data la care a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa ateste obiectul de activitate al ofertantului7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-Formular 7- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 8 ? Lista principalelor prestari de servicii care fac obiectul contractului, din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar
10. Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract sau un cumul de maxim doua contracte prestate in ultimii 3 ani cu o valoare/valoare cumulata de min. 40000 lei fara TVA, similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (proiectare in consructii civile);
- se solicita: copii dupa contractelede prestari servicii, dupa procesule verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire contractului11.Formular 10 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Lista dotarilor, echipamentelor si utilajelor, se va face cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate)12. Formular 11 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului, prezentarea de CV-uri, diplome- Ofertantii vor prezenta lista personalului implicat in derularea contractului13. Se solicita existenta a cel putin un proiectant in constructii civile pentru care se va prezenta CV din care sa rezulte o experienta de minim 3 ani
14. Autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent, specifice serviciilor ce urmeaza a se realiza (proiectare in constructii civile);
15. Formularul 12 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, ponderea si partea din contract pe care le vor executa acestia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a achizitiei este sub pragul de la art. 124, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dar avand in vedere ca prezenta achizitie de servicii face parte dintr-un proiect mai amplu care mai contine executie lucrari de reabilitare si achizitie de dotari, prin insumarea valorilor se va depasi acest prag.Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro. Procedura de atribuire este ?licitatie deschisa on - line?.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE SI CONTUL DE ACCES CREAT PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la de la primirea actului ce face obiectul acesteia
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oiuz, nr. 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer