Licitatie Publica - Proiectare Reabilitare si modernizare cladire Colegiul National Alexandru Lahovari din Rm. Valcea
Anunt de participare numarul 81323/01.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare Reabilitare simodernizare cladire Colegiul National Alexandru Lahovari dinRm. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Rm. Valcea, Colegiul Alexandru Lahovari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare in vederea reabilitarii si modernizarii Colegiului National Alexandru Lahovari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
documentatii avize , PAC (conf. Certificat de Urbanism)si documentatie obtinere aviz OCPI.Proiect tehnic, detalii de executie cu parte desenata, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini(prezentate in format electronic CD si suport hirtie verificat la toate exigentele conform legii in 5 exemplare)siasigurare asistentatehnicapeintreagadurata de executie a lucrarii.. La elaborareadocumentatiei se va tine seama de prevederile din Ghidul solicitantului Axa Prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale domeniul de interventie 3.4 Reabilitarea /modernizarea/dezvpltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si infarstructurii pentru formare profesionala continua.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8400 lei . Garantia de buna esecutie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala ;Buget de Stat; Buget Local.Plata se face prin ordin de plata in perioada 24-31 a fiecarei luni, conf. Prevederilor art.36 alin 1 din OUG 34/11.04.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta la documentele si formularele mentionate mai jos.Neprezentarea oricaruia dintre documentele specificate ca si cerinte obligatorii, conduce la descalificarea ofertantului in conformitate cu art. 77, alin (2), litera a, din HG 925/2006.
Cerinte obligatorii
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Formulare de plata a taxelor si impozitelor valabile la data deschiderii ofertelor, astfel: D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata)- D.G.E.F.: plata taxelor si impozitelor locale ( in original sau copie legalizata)Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, sau copie legalizata), eliberat in ultimele 30 zile anterioare datei de deschidere a ofertelor;
2. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie / Autorizatie de functionare
Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatoriiCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani : In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Bilantul contabil la 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani :1.250.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin doua recomandari. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea contractului. 3. Dovada atestarii personalului pentru prestarea serviciului deproiectare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Copii a doua contracte avand ca obiect servicii similare ( proiectare pt. cladiri de patrimoniu, etc. )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 125.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Primaria Municipiului Rm. Valcea, str. Gral Praporgescu, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte imputernicire in vederea participarii , semnata si stampilata de catre o persoana autorizata din cadrul firmei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia de atribuire este postata pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.: 0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: 021/3104642, Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: Biroul juridic contencios al Primariei municipiului Rm. Valcea
Adresa postala: Str.G-ral. Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 15:57