Licitatie Publica - PROIECTARE REABILITARE SI MODIFICARE SEDIU POLITIE COMUNITARA
Anunt de participare numarul 19063/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MOTRU
Adresa postala: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Szamosvari Stefan, Tel.0253-410560, In atentia: Szamosvari Stefan, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253-410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI MOTRU
Adresa postala: BD. GARII, NR. 1, GORJ, Localitatea: MOTRU, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Szamosvari Stefan, Tel.0253/410560, In atentia: Szamosvari Stefan, Email: [email protected], Fax: 0253/410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
compartimentul achizitii publice
Adresa postala: bd. Garii, nr. 1, Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Szamosvari Stefan, Tel.0253/410007, In atentia: Szamosvari Stefan, Email: [email protected], Fax: 0253/410007, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Motru
Adresa postala: Secretariat, et. 1, bd. Garii, nr. 1, Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel.0253/410007, In atentia: comisie licitatie, Email: [email protected], Fax: 0253/410007, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE REABILITARE SI MODIFICARE SEDIU POLITIE COMUNITARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: starada Bradului, nr. 2, motru, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare si modificare cladire cu destinatia sediu politie comunitara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizare proiect tehnic, realizare proiect autorizare si verificator, realizare caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 100 RON (50% PT. IMM - URI)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTARE FORMULARE ELIGIBILITATE, PREZENTARE CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE ORC, PREZENTARE CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC, PREZENTARE DOCUMENTE CARE SA ATESTE INDEPLINIREA OBLIGATIILOR FINANCIARE CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARULUI INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA UNUI CONTRACT DE PROIECTARE SI A UNEI RECOMANDARI DIN PARTEA UNUI BENEFICIAR
PREZENTAREA PERSONALULUI PROPUS PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE SERVICII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: LICHIDITATI DEPUSE LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Locul: SALA DE SEDINTE A C.L. MOTRU, ET. 2, BD. GARII, NR. 1, MOTRU, GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Primariei municipiului Motru
Adresa postala: bd. garii, nr. 1, gorj, Localitatea: motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0253/410560, Email: [email protected], Fax: 0253/410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 12:19