Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare reparatii capitale si amenajari interioare sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor


Anunt de participare numarul 3895/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL TARII CRISURILOR
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1-3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410464, Romania, Punct(e) de contact: AUREL CHIRIAC, Tel.0259-412725, Email: [email protected], Fax: 0259-479918, Adresa internet (URL): www.mtariicrisurilor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare reparatii capitale si amenajari interioare sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea str. Armatei Romane nr. 1/A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnica fazele SF+ PT+CS+DE+PAC, inclusiv preoiectare mobilare si expunere obiecte, proiectare iluminat special muzeu, studii si documentatii pentru obtinerea avize si acorduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare fazele SF+ PT+CS+DE+PAC, inclusiv proiectare mobilare si expunere obiecte, proiectare iluminat special muzeu, studii si documentatii pentru obtinerea avize si acorduri .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 20000 lei. Garantie de buna executie 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Buget Local.Plata se va efectua dupa predarea fiecarei faze de proiectare in baza facturii si a procesului verbal de receptie a fazei respective.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.01. 2007 sau o data ulterioara acesteia; certificat constatator emis de ORC. In caz de asociere, documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2003, 2004, 2005; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005 si 2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui: sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2003, 2004 si 2005; Ca a inregistrat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2000000 lei.In caz de asociere situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor proiecte elaborate in ultimii 3 ani; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; informatii referitoare la dotarea tehnica; lista cu subcontractantii (daca este cazul); atestat in domeniul restaurarii monumentelor istorice( sau specialisti atestati in acest domeniu); Atestat privind certificarea sistemului calitatii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin doua lucrari de amenajari spatii cu destinatie cultural-artistica executata in ultimii trei ani in valoare insumata de minim 200000 lei( fara TVA); cel putin un specialist cu experienta in amenajare muzee.In caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
solutia de rezolvare din punct de vedere arhitectural
5%
Descriere:
3.
rezistenta si stabilitatea la sarcinile statice, dinamice si seismice
5%
Descriere:
4.
siguranta in exploatare
5%
Descriere:
5.
costul estimativ al lucrarilor de C+M
5%
Descriere:
6.
solutii de rezolvare din punct de vedere arhitectural
5%
Descriere:
7.
sanatatea oamenilor si protectia mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
146 din 23.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Muzeului Tarii Crisurilor Oradea, B-dul Dacia nr.1-3, judetul Bihor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 14:00
Locul: Muzeul Tarii Crisurilor Oradea, str. B-dul Dacia nr. 1-3, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118095, Email: [email protected], Fax: +4(021)3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul Tarii Crisurilor
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 1-3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410464, Romania, Tel.0259 412725, Email: contact"mtariicrisurilor.ro, Fax: 0259 479918, Adresa internet (URL): www.mtariicrisurilor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer