Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare Retea de canalizare si statie de epurare in localitatea Cirniceni


Anunt de participare numarul 49747/15.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tiganasi (Primaria Comunei Tiganasi)
Adresa postala: comuna Tiganasi, judet Iasi, Localitatea: tiganasi, Cod postal: 707555, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Tiganasi, Tel.0232/299076, In atentia: Moraru Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0232/299072
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare Retea de canalizare si statie de epurare in localitatea Cirniceni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Tiganasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare retea de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
domeniul servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 77, 581EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.05.2008 pana la 31.07.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- cuantumul garantiei de participare3000 RON ; cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri Phare nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: completare: Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG 34/2006;
Certificat constator emis de ORC /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original, pers.jur.straine documente care dovedesc o forma de inreg.in tara de origine/apartenentala o asociere profesionala
Cerinta min: certificat de atestare fiscala pentru plata obligatilor de stat si datoriilor bugetului local conform celor prevazute in documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, la 31 decembrie 2005, 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Profitul net conform ultimului bilantcontabil trebuie sa fie pozitiv Balanta de verificareluna curenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani > 289198.70 lei(valoarea contractului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani Formular nr. 12E
Lista de experiente similareInfo.privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarrea calitatii.
Informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, Standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectie a mediului, standarde de protectia muncii si alte conform documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent;Cerinta minima pentru asigurarea calitatiiserviciilor: Prezentarea Dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii serviciilor. In situatia in care sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001:2001, nu este certificat, documentele principale ale sistemului vor fi avizate de catre specialisti sau organisme agreate MLPAT sau certificate de catre un organism de acreditare.Cel putin un contract de serviciisimilare celui supus achizitiei terminat in ultimii 5 ani.- Ofertantii vor prezenta cel putin 3 (trei) recomandari din partea beneficiarilor pentru care au realizatserviciisimilare Declaratie personal angajat si cadre de conducereFormular nr. 12 ISe vor prezenta si CV-uri, conform caietului de sarcini.-O lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic(formular 12 E);Conditie obligatorie: cel putin 1 proiectant angajat cu CIM care sa aiba calificarea profesionalacorespunzatoare (diploma de licenta, atestat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:00
Locul: Primaria comunei Tiganasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati (dupa caz), reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si invitati oficiali
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionarea a contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0400213104641, Email: [email protected], Fax: 0400213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700020, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta a informatiei considerata nelegala...........
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Iasi
Adresa postala: str. A. Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700020, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/219660
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 23:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer