Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare Sediu Complex Administrativ al Judetului Bihor în municipiul Oradea, str. Armatei Române, nr.1/A


Anunt de participare numarul 25131/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr.5, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Punct(e) de contact:  MONIKA BARANY, Tel. 0259 441317, Email:  [email protected], Fax:  0259 441317, Adresa internet (URL):  www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare Sediu Complex Administrativ al Judetului Bihor în municipiul Oradea, str. Armatei Române, nr.1/A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Bihor, localitatea Oradea str. Armatei Române nr.1/A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnica fazele SF+PT+CS+DE+PAC, PUD, studii, inclusiv documentatii pentruobtinere avize, acorduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare fazele SF+PT+CS+DE+PAC, PUD, studiu geotehnic, studii topo, inclusiv documentatii pentru obtinere avize, acorduri
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie participare în valoare de 20000 lei. Garantie buna executie 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Bihor.Plata se va efectua dupa predarea fiecarei faze de proiect in baza facturii si a procesului verbal de receptie a fazei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, ÃŽndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 30.06.2007 sau o data ulterioara acesteia, Certificat constator emis de ORC. ÃŽn caz de asociere, documentele mentionate mai sus vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilanturi contabile pe anii 2004, 2005, 2006
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat, ofertantul va trebui sa demonstreze ca a înregistrat profit în anii 2004, 2005 si 2006Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006) minim 2000000 leiÎn caz de asociere situatia economica si fianaciara se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor asociatilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor proiecte elaborate în ultimii 3 ani, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Informatii referitoare la dotarea tehnica, Lista cu subcontractantii ( daca este cazul)Atestat privind certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
doua contracte similare executate în valoare cumulata de minim 350000 lei, atestat privind certificarea sistemului calitatii pentru activitatea de proiectare-EN ISO 9001/2000.În caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tutror asociatilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
2. Solutia de rezolvare din punct de vedere arhitectural
5%
Descriere:
3.
Rezistenta si stabilitatea la sarcinile statice, dinamice si seismice
5%
Descriere:
4.
Siguranta în exploatare
5%
Descriere:
5.
Costul estimativ al lucrarilor de C+M
10%
Descriere:
6.
Solutii de rezolvare din punct de vedere functional
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7959 din 20.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - casieria Consiliului Judetean Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bihor, Oradea, Parcul Traian nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii împuterniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021) 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului Na'ional de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel , sectia de contencios administrativ in 10 yile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul realatii cu Consilieri si Achizitii Publice Consiliul Judetean Bihor
Adresa postala:  str Parcul Traian nr. 5 jud Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259 441317, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer