Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si asfaltare DC 17 Salta si impietruire 1000 ml drum local cu lucrarile de arta aferente


Anunt de participare numarul 84209/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROZAVLEA (PRIMARIA ROZAVLEA MARAMURES)
Adresa postala: COMUNA ROZAVLEA 348 - MARAMURES, Localitatea: Rozavlea, Cod postal: 437255, Romania, Punct(e) de contact: Mirza Vasile, Tel.0262333011;0262333109, Email: [email protected], Fax: 0262333011, Adresa internet (URL): COMUNA ROZAVLEA 348 - MARAMURES, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si asfaltareDC 17 Salta si impietruire 1000 ml drum local cu lucrarile de arta aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sat Salta, comuna Rozavlea, Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica vizand lucrari de proiectare si executie DC 17 Salta - 4 km si 1000 ml impietruire drum local si lucrari aferente. Valoarea estimata: 2.483.100 RON + TVA. Sursa de finantare: HG 577/1997. Platile se vor acorda in functie de alocatia bugetara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25 5000 mp de suprafata drum si lucrari aferente
Valoarea estimata fara TVA: 2, 483, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
45 000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice romane sau straine inregistrate si autorizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pe parcursul indeplinirii contractului, ofertantul are obligatia de a respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national. Informatii detaliate despre aceste reglementari se pot obtine de la Inspectia Muncii Bucuresti.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: - prezentare formular Informatii generale - prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Cerinta obligatorie: - prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin certificate emise de catre organisme abilitate pana la data de 1 iunie 2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: - prezentare ultimul bilant contabil anual depus;
- prezentare formular Informatii privind situatia economico-financiara. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani este de5 000 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: 1. Experienta similara- prezentare formular Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare in valoare de 800 000 RON.- In acest sens se vor prezenta: a. contracte similare, b.procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.2. Recomandari din partea altor beneficiari: cerinta minima obligatorie - 2 (doua) recomandari avizate de catre Inspectoratul Judetean in Constructii3. Resurse tehnice: Declaratie referitoare la asigurarea (in dotare proprie 70 %, prin contracte sau conventii de inchiriere 30 %) a mijloacelor tehnice care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Operatorul trebuie sa aiba in proprietate sau la dispozitia sa urmatoarele tipuri importante de echipamente care sa functioneze la intreaga lor capacitate si care trebuie sa demonstreze ca, avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului: - Instalatii de asfalt in stare de functionare amplasate in vecinatatea lucrarilor 1 bucata;
- repartizator finisor de mixtura asfaltica 1 bucata;
- Cilindru vibrator pentru imbracamintea rutiera 1 bucata;
- Cilindru pe pneuri 1 bucata;
- Echipament pentru sapaturi 1 bucata;
- Autogredere pentru drumuri de pamant si impietruiri 1 bucata;
- Incarcatoare frontale 1 bucata;4. Certificarea de atestare APDP domeniul drumuri si poduri.5. Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor Responsabile tehnic pentru executia lucrarilor.Informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sectorului 1 Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 313 29 30, Email: [email protected], Fax: 021 313 21 73
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 00:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer