Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU INFIINTAREA RETELEI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE SI MODERNIZARE RETEA DE DRUMURI IN LOCALITATEA TOPRAISAR, JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 70668/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Adresa postala: SOS. NATIONALA, NR. 52, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA GUZGA, Tel.0241/785255, 0241/785001, Email: [email protected], Fax: 0241/785255, 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU INFIINTAREA RETELEI DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE SI MODERNIZARE RETEA DE DRUMURI IN LOCALITATEA TOPRAISAR, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatea Topraisar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului esterealizarea unui Proiect tehnic si asistenta pe parcursul derularii contractului pentru infiintare retea de canalizare cu statie de epurare, modernizare retea de drumuri in localitatea Topraisar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare lucrari publice.
Valoarea estimata fara TVA: 298, 721RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 5000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de UE prin FEADR, este implementat prin PNDR -masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele sunt cuprinse in Fisa de date a achizitiei.
Declaratie de eligibilitate original, Declaratie conform art. 181 din OUG nr. 34/2006 original, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale de statoriginal/copie legalizata. Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Certificat constatator in original/copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele sunt cuprinse in Fisa de date a achizitiei.
Prezentare fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani din activitati similare sa fie mai mare sau egala cu 900.000 RON. Lichiditatea generala sa fie minim 100% si solvabilitatea sa fie minim 30 % aferente ultimului an fiscal. Balanta de verificare la 30.01.2009. Bilantul contabil al ofertantului la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie afaceri: 900.000 ron pe ultimii 3 ani.Lichiditate generala minim 100% aferenta ultimului an fiscal.Solvabilitate: minim 30%, aferenta ultimului an fiscal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele sunt cuprinse in Fisa de date a achizitiei.
Lista principalelor servicii prestate in domeniul ce face obiectul prezentei achizitii (in ultimii 3 ani.
Firma va fi certificata de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru proiectarelucrari hidroedilitare constructii hidro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin trei contracte servicii de proiectare pentru obiective similare cu cel al prezeni achizitii (1.canalizare, 2. statie de epurare, 3. drumuri), precum si recomandare de la respectivii beneficiari desemnati ca experienta similara.Cel putin un contract in valoare deminim 20.000 euro (canalizare, statie de epurare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante, in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2009 13:00
Locul: Sala de sedinte a Caminului Cultural Topraisar.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantului, observatori ai CRPDRP 2 SE Constanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR implementat prin PNDR, Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.Informatii suplimentare pe www.apdrp.ro.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Nu mai tarziu de 5 zile de la comunicarea actului contestat sau a rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Topraisar
Adresa postala: Sos. Nationala, nr.52, Topraisar, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Tel.0241/785255, Email: [email protected], Fax: 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer