Licitatie Publica - proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de consolidare str.Franceza nr.9 sect 3 Bucuresti
Anunt de participare numarul 88791/19.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de consolidare str.Franceza nr.9 sect 3 Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de consolidare str.Franceza nr.9 sect 3 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasate
Valoarea estimata fara TVA: 522, 985RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :5000 lei (virament bancar/instrument de garantare, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului(instrument de garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget locuinte persoane fizice) 42, 17 %buget locuinte 23, 17 %Buget spatii cu alta destinatie) 1, 43%Surse proprii ale persoanelor juridice a spatiilor cu alta detsinatie 33, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind calitatea de participant la proecdura
declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibil ede plata
istoricul litigiilor
certificat constatator emis de OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
iNFORMATII GENERALE: informatii privind situiatia economica pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta generala
experienta similara
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea listei principalelor servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de constructii civile si sau realizate in ultimii 3 ani, prezentarea unei liste cu unul pana la 3 contracte de servicii de proiectare si asistenta pe ultimii 3 ani a caror valoare insumata sa fie de cel putin 500 000 lei.In cazul in care ofertantul va subcontracta mai mult de 10 % din valoarea contractului, are obligatia de a prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi atribuite fiecaruia dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un raport preliminarsubcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 11:00
Locul: Directia Achizitii Concesionari Contracte, Bdul Regina Elisabeta 47, et.1 cam 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la deschidere trebuie sa prezinte imputernicire in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National DE Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: sTR.sTAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: B-Dul Regina Elisabeta 47, et.1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.0213055530, Email: [email protected], Fax: 0213055530, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 15:58