Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si Asistenta tehnica pentru realizarea proiectului tehnic la obiectivul: ?Restaurare, consolidare, reabilitare termica Biserica Sf. Nicolae Aroneanu?


Anunt de participare numarul 130849/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Adresa postala:  sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Localitatea:  Aroneanu, Cod postal:  707020, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Simona Ivan, Tel. 074/8412787, Email:  [email protected], Fax:  0232299255, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Asistenta tehnica pentru realizarea proiectului tehnic la obiectivul: ?Restaurare, consolidare, reabilitare termica Biserica Sf. Nicolae Aroneanu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Biserica Sf. Nicolae Aroneanu, Comuna Aroneanu, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si Asistenta tehnica pentru realizarea proiectului tehnic la obiectivul: ?Restaurare, consolidare, reabilitare termica Biserica Sf. Nicolae Aroneanu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si Asistenta tehnica pentru realizarea proiectului tehnic la obiectivul: ?Restaurare, consolidare, reabilitare termica Biserica Sf. Nicolae Aroneanu?
Valoarea estimata fara TVA: 383, 161RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare de 7000 lei- garantie de buna executie in valoare de 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Program Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 12B)
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata- Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006
- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP 314/2010 ? Formular D
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 12C)
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru 2008, 2009 si 2010
- Fisa de Informatii generale (Formularul IG)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimi trei ani trebuie sa fie de minim 766.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie (Formular nr. 12E), cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- Ofertantii vor face dovada ca au atestat de expert tehnic emis de Ministerul Culturii si Cultelor
- Ofertantii vor face dovada ca au atestat profesional AICPS
- Se va prezenta dovada ca ofertantul este Expert MLPAT
- Se va prezenta dovada ca ofertantul are si calitatea de Verificator tehnic autorizat
- Lista cuprinzand subcontractatii ( Formularul 12G) daca este cazul
- Acord de asociere (Formularul 12K) daca este cazul
- ISO 9001 sau echivalent
- Se va prezenta dovada ca ofertantul are incheiata o Asigurare de risc profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta minim un contract similar incheiate in ultimii 3 ani cu valoarea de minim 380.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5118/20.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 12:00
Locul: Sat Aroneanu, Comunea Aroneanu, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Restaurare, consolidare, reabilitare termica Biserica Sf. Nicolae Aroneanu?, finantat prin Program Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel IASI - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. A. Panu, nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/260600, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatara a actului invocat ca nelegal, la autoritatea contractanta si CNSC si 5 zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Iasi
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  Sat Aroneanu, Comuna Aroneanu, jud. Iasi, Localitatea:  Aroneanu, Cod postal:  707020, Romania, Tel. 0232-299.255, Email:  [email protected], Fax:  0232-299.255
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer