Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si exec. lucr.nec.pt.repunere funct. linia Darmanesti-Cacica-Gura Humor, afectata de calamnitati, 24-27 iul.2008


Anunt de participare (utilitati) numarul 66861/20.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Cecilia Agapi, Tel.0232273507, Email: [email protected], Fax: 0232273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si exec. lucr.nec.pt.repunere funct. linia Darmanesti-Cacica-Gura Humor, afectata de calamnitati, 24-27 iul.2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: linia cf Darmanesti-Dornisoara, intre statiile Cacica-Gura Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executia lucrarilor necesare in vederea repunerii in functiune a liniei Cacica -Gura Humorului, afectata de calamnitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234116-2 - Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de refacere terasamente si reparatia suprastructurii cf deteriorate, refacere podet prabusit km.23+782
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 000, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 96000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat pentru situatii de urgenta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propie raspundere ca ofertantul nu se aflein situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, declaratie pe proie raspundere privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat constatator de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilantul contabil la data de data 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, fisa de informatii privind experienta similara cu recomandarile aferente, Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitateDeclaratie privin dotarea tehnica, Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic AFER pentru Reparatii linii CF in executie mecanizata, Constructii consolidari si aparari terasament, constructii reparatii si intretinerepoduri si podete cf, ,acord de subcontractare, informatii privind asociatii, ISO 9001/2001, OH SAS 18001, ISO 14001, Dovada ca materialele vor fi agrementateAFER, Planul propriu de securitate si sanatate conf. HG.300/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei se va achita numerar la caseria Sucursalei Regionale CF Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii, nr.1, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare al contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Parchetul de pe langa Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Conta , nr.28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SR CF Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii, nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel.0232215600, Fax: 0232215601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer