Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Proiectare si executare a lucrarilor pentru Blocul de locuinte sociale in orasul Baile Tusnad"


Anunt de participare numarul 34074/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BAILE-TUSNAD
Adresa postala: Oltului, nr.63, Localitatea: Baile Tusnad, Cod postal: 535100, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Kanyaro, Tel.0266/335006, In atentia: Zolya Zoltan, Email: [email protected], Fax: 0266/335006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Proiectare si executare a lucrarilor pentruBlocul de locuinte sociale in orasul Baile Tusnad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul BAILE TUSNAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea unui proiect tehnic de executie pe baza Studiului de fezabilitate existent, care tine loc si de caiet de sarcini, si executarea lucrarilor necesare "Blocului de locuinte sociale in orasul Baile Tusnad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45215220-5-Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic+asistenta tehnica+studiu de teren+executare lucrari de constructie conform Studiului de fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie este in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Solicitat;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006;
Prezentarea de Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului, in original;
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Solicitat;
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Prezentarea Formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora;
Recomandare din partea a 3 operatori economici cu experienta similara;
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei, zilnic intre orele 8:00-14:00, sau Ordin de plata la Trezoreria Miercurea-Ciuc, in contul nr.RO55TREZ35121360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:00
Locul: Sediul primariei orasului Baile Tusnad, str.Oltului nr.63, jud.Harghita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria mun.Miercurea-Ciuc
Adresa postala: Str.Gheorghe Doja nr.6, Jud.Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.310145
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300854, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Harghita
Adresa postala: Str.Libertatii nr.5, jud.Harghita, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 531101, Romania, Tel.207700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer