Licitatie Publica - Proiectare si executare Complex cazare centru de perfectionare Casa Corpului Didactic Sibiu
Anunt de participare numarul 22096/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA CORPULUI DIDACTIC SIBIU
Adresa postala: STR. TURISMULUI, NR.15, SIBIU, JUD. SIBIU, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550020, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE PUPEZA, Tel.0269230259, Email: [email protected], Fax: 0269230259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executare Complex cazare centru de perfectionare Casa Corpului Didactic Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Casa Corpului Didactic Sibiu; Sibiu, str.Turismului nr.15
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea unui Complex de cazare centru de perfectionare cu un numar de 44 camere pentru 88 persoane, sala de conferinta, spatii loisir, birouri administratie si spatii tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei "Specificatii tehnice" din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 100000 lei.Ofertantii vor prezenta scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie este stabilita in cuantum de 10% din valoarea lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie de neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local
Pentru persoanele juridice/fizice romane certificat emis de registrul comertului
Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre operatorul economic
Ultimul bilant contabil (31.12.2006) si balanta de verificare la nivelul lunii iunie 2007
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Certificatul de atestare fiscala a societatii
Cazierul fiscal al societatii
Scrisoare de bonitate din partea bancii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani
Declaratie referitoare la colectivul de proiectare
Informatii referitoare la personalul de conducere
Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001
Recomandare din partea Inspectoratului de Stat in Constructii sau organism similar pentru ofertantii din strainatate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini poate fi achizitionat incepind cu data de 17 iulie 2007.Contravaloarea acestuia se va achita in numerar sau prin ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Limba engleza pentru ofertanti din strainatate
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2007 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite conform legii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Localitatea: Bucursti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Corpului Didactic Sibiu
Adresa postala: Str.Turismului Nr.15, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550020, Romania, Tel.0269-230259, Email: [email protected], Fax: 0269-230259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 18:43