Licitatie Publica - ,,Proiectare si executie Extinderea retelei de canalizare , reabilitarea conductei de refulare pana la statia de epurare Constanta- Sud si rezolvarea problemelor apelor uzate
Anunt de intentie numarul 17469/24.02.2010
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Cumpana, Tel.0241730788, In atentia: Serviciul Investitii- Achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241739003 int.108, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
, ,Proiectare si executieExtinderea retelei de canalizare , reabilitarea conductei de refulare pana la statia de epurare Constanta- Sudsi rezolvarea problemelorapelor uzate
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Cumpana judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de proiectare si executie pentru: - retele de canalizare zonale de cca 23 km lungime-- 2 statii de pompare- inlocuirea conductei de refulare de la statia de pompare spre statia de epurare Constanta Sud L =1600m din azbociment cu o conducta de PEID 300 mm
Valoarea estimata fara TVA: 2, 800, 000EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.04.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 15.06.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 30.03.2011
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Ofertantul va face dovada capacitatii financiare de sustinere pentru minim 3 luni intrucat platile se vor face in raport cu tragerile succesive din bugetul proiectului (dupa operatiunile de auditare si aprobare a situatiilor de plata).
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se fac in raport cu decontarile din bugetul proiectului (dupa operatiunile de auditare si aprobare a situatiilor de plata).Prin Proiectul tehnic solutiile elaborate se vor incadra in valorile ofertate.Nu vor fi acceptate lucrari suplimentare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): , , MECANISMUL FINANCIAR SEE (Spatiul Economic European) Sectorului prioritar nr.1: Protectia mediuluiGrantul suportat financiar de ISLANDA, LIECHTENSTEIN si NORVEGIA
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 09:26