Licitatie Publica - Proiectare si executie :? Front de asteptare pentru desfacere/refacere convoaie la confluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia, Navodari ?
Anunt de participare (utilitati) numarul 126646/22.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel. 0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie: ? Front de asteptare pentru desfacere/refacere convoaie laconfluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia, Navodari ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CanalulDunare ? Marea Neagra mal stang intrekm 34+390 si km 34+690 (navigatie km 30+020 - km 29+720) , in apropiereaconfluentei canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia ? Navodari
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Front de asteptare pentru desfacere/refacere convoaie laconfluenta canalelor navigabile Dunare ? Marea Neagra si Poarta Alba ? Midia, Navodari ?ETAPA I: Proiectare (DTAC, PT+CS+DEE) siETAPA II: Executielucrari conform PT+CS+DEEProiectare ? Front de desfacere / refacere convoaie ?: - Documentatia tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire;
- Proiect Tehnic - inclusiv documentatia economica;
-Caiete de sarcini : general si pe specialitati;
-Detalii de executie.
Executie lucrari ? Front de desfacere / refacere convoaie ? :
- Front (Cheu) continuu din palplanse metalice ( 100ml), - Platforma betonata (2000 mp) cu spatii admistrative dincontainere specializate- Cladire administrativa din containere;
- Instalalatii electrice;
- Instalatii de apa si canal- Front de acostare tip Duc d'Albi din coloane forate (200ml).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 530, 524.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 8513 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(fara tva)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitareBUGETUL DE STAT28, 88%POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 conform O.U.G. nr. 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6.Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei;7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006;8.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatie de raportare financiara la data 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sarealizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat9 500 000 lei , ;
-Angajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original(daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf. gen.;2.a) Lista lucr.exec. in ult. 5 ani; b)Lista serv. de proiect. prest.in ultimii.3 ani;.3.Exp.sim.pt. proiectare: min.: prestarea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contr.cu ob. proiect.de: lucrari de c-tii cheurisi/sau lucr. c-tii.porturi si/sau lucr. de c-tii . lucrari hidrotehnice(hidraulice) pe canale navigabile si a caror val.insumate sa fie de min.150 000 lei, fara TVA;pentruexecutie : min.: executia in ultimii 5 ani a unuia sau mai multor contr.cu ob. executia de : lucr. de c-tii cheuri si/sau Lucr. constr. porturi si/sau lucrari de constr.lucrarihidrotehnice( hidraulice) pe canale navigabile si a caror valori insumate sa fie de minim9 000 000 lei, fara TVA4.Inf. pers. de spec.pt. asig. control. calitatii : inspector de calitate pe domeniile de activ. ce includ categ. de lucr. care fac ob. contr. ; responsabil tehnic cu executia pe domeniulIV, c-tii de porturi si platforme marine;5.Inf. pers. pt. indepl. contr. - se vor asigura : resp. contr. ( ing. c-tii. hidr.); sef santier(ing. c-tii. hidr.);.Ing. geodez sau colab.cu firma specializata in mas. topografice; min 10 muncitori (fierar betonist;dulgher;betonist;sudor electric;montator c-tiii metalice;muncitor deservire C+M )
6. Asig. teh., minim : macara plutit.15 tf-1 buc;statie scafandri-1 buc;gabara maritima fixa (minim) 300 t ? 1buc.;ponton plutitor -1 buc; remorcher (minim) 199 CP - 1 buc;salupa remorcher (minim)150 CP-1 buc;compactor static -1 buc;excavator 1, 8 ? 2, 5 mc-1 buc;autobasculanta16 to.? 2 buc.;vibrator univ. pt beton2, 9 ? 4 CP ? 2 buc;lab. autorizat pt determ. si incercari pe betoane grad II; 7. Decl. efectivmediu anual pers. angajat in ultimii 3 ani; 8. Certific. ISO 9001:2008 sau echivalent, in dom.c-tii hidr.;9.Certif. ISO 14001:2005 sau echivalent, in dom.c-tiihidr. 10. Decl. pe propria rasp. privind resp. legisl.de securit si sanatate in m-ca;11. Agajament ferm, incheiat iat in forma autentica, intre ofertant si pers. care asig.sust. teh., in original(daca este cazul); 12.Infor. privind subcontractantii/asociatii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8134/13.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Ecluzei nr. 1, Agigea, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Ecluzei, nr. 1 Agigea, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 15:33