Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE - REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SCOALA CU CLS I - IV SI GRADINITA BRATESTI (NR 2)


Anunt de participare numarul 32152/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLASELE I - VIII BRATESTI
Adresa postala: SCOALA CU CLS I - VIII BRATESTI, COMUNA STOLNICENI -PRAJESCU, JUD. IASI, Localitatea: Bratesti, Cod postal: 707461, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINEL UNGUREANU, Tel.0788326661, Email: [email protected], [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE - REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SCOALA CU CLS I - IV SI GRADINITA BRATESTI (NR 2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Scoala cu cls I - IV Bratesti, loc Bratesti, com. Stolniceni-Prajescu, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia unor lucrari de reabilitare, modernizare si extindere la unitatea scolara (constructie, recompartimentare, grup sanitar, instalatii sanitare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari sunt prevazute in Caietul de sarcini aflat la Autoritatea contractanta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 RON sub forma de garantie bancara, O.P. sau numerar la caseria unitatii scolare. Garantia de buna executie reprezinta 6% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatie bugetara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratie de eligibilitate, pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006;
Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat si bugetul local;
Certificat de inregistrare ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani - copii ale bilantului contabil;
Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil semestrul I 2007, cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani minim 1000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori ale contractelor, perioada de executie, beneficiari, valoarea contractului finalizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea a cel putin un contract similar (Proiectare si executie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se obtine de la serviciul contabilitate a Scolii cu cls I-VIII Bratesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante Scoala cu Cls I-VII Bratesti, loc. Bratesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant al Consiliului local; reprezentant al Primariei comunei Stolniceni-Prajescu, reprezentant al I.S.J. Iasi, reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021304642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conf. OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.S.J. Iasi
Adresa postala: str. N. Balcescu, nr 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel.0232/260014
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer