Licitatie Publica - Proiectare si executie " Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in comuna Avram Iancu , judetul Bihor"
Anunt de participare numarul 68235/06.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Avram Iancu jud. Bihor
Adresa postala: Avram Iancu nr.167 jud.Bihor, Localitatea: Avram Iancu, Cod postal: 417035, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Liviu Matica, Tel.0259391092, Email: [email protected], Fax: 0259391092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie " Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in comuna Avram Iancu , judetul Bihor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Avram Iancu , judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectarea si executarea sursei de alimentare cu apa si a retelei de distributie a apei potabile , a statiei de epurare si a retelei de canalizare pentru comuna Avram iancu , judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o sursa de alimentare cu apa si o statie de epurare , 18 km retea de apa potabila si 38 km retea de canalizare
Valoarea estimata fara TVA: 10, 570, 006RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 210000 lei; garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate de Comuna Avram Iancu, din Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare Autoritatea Contractanta va solicita legalizarea asociatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Existenta Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari pentru abuz de incredere, fals uz de fals, concurenta neloiala, abateri. Indeplinirea obligatiilor de plata catre Bugetul General si Bugetul Local la data de 31.10.2008. Declaratie de eligibilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant Contabil sau extras de bilant contabi pe ultimii 3 ani ; pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca a avut profit in perioada prezentata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate , instalatiile , utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita la caseria Comunei Avram Iancu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Avram Iancu, loc.Avram Iancu nr.167 jud.Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
toti ofertantii au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426882, Email: [email protected], Fax: 0259426882, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Avram Iancu
Adresa postala: localitatea Avram Iancu nr.167 comuna Avram Iancu, judetul Bihor, Localitatea: Avram Iancu, Cod postal: 417035, Romania, Tel.0259391092, Email: [email protected], Fax: 0259391092, Adresa internet (URL): www.avram-iancu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 14:46