Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie ? Imobil locuinte pentru tineret, spatii comerciale si birouri - 3S+P+M+18 ?, Str. Dridu, nr.1A, Sector 1, Bucuresti


Anunt de participare numarul 140667/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Adresa postala: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel. +40 021/3191013, Email: [email protected], Fax: +40 021/3191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie ? Imobil locuinte pentru tineret, spatii comerciale si birouri - 3S+P+M+18 ?, Str. Dridu, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strada Dridu, nr 1A, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Proiectare si executie lucrari Imobil Locuinte pentru Tineret , Spatii Comerciale si Birouri-3S+P+M+18E?Se vor executa urmatoarele lucrari de baza:
-Servicii de proiectare tehnica-Servicii de asistenta tehnica
-Lucrari de constructii
-Lucrari de instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat prezentei documentatii de atribuireObiectul procedurii il constituie incheierea unui contract de ?Proiectare si executie Imobil Locuinte pentru Tineret , Spatii Comerciale si Birouri 3S+P+18E , Str. Dridu nr. 1A, sector 1, Bucuresti.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 3.684.270 lei fara TVA iar valoarea lucrarilor dr executie este 102.160.530 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 105, 844, 800 si 211, 689, 600RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu prevederile art. 122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.110.000 lei, echiv. euro curs BNR 15 Ian. 2013. Valabilitate: 120 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 12.398, 45 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata. Garantia de buna executie se va constitui, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de proiectare si executie lucrari, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante, in original.Nota : La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din HGR 925/2006. In acest caz, dovezile privind deschiderea contului de disponibil distinct la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent (a se vedea HGR 1045/2011) si a depunerii sumei initiale de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului, vor fi prezentate autoritatii contractante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului este bugetul consolidat al autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare calitatea pe care o au in cadrul procedurii.
Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat sau de subcontractant, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-1.
Nota: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati si de toti subcontractantii, dupa caz.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura precum si tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.
Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat, de subcontractant, de tert sustinator, dupa caz.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-2.
Nota 1: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.
Nota 2: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate la adresa de internet: http: //www.primariasector1.ro/Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Adam Marinela
Andreiana Sorin
Antipa Adrian
Borta Constantin
Brad Ion
Diaconescu Alecsandru
Diaconescu Andrei
Dinu Cristina
Dumitrescu Teodor
Fodoriu Marius
Gheorghe Leonard
Iamandi Doru
Iorgulescu Mihai
Mara Cristina
Mitu Razvan
Mototc Vasile
Olteanu Paul
Pavel Bogdan
Pupaza Niculae
Radu Aurel
Stamule Tanase
Stan Tasel
Stancescu Mircea Dan
Stancu Nicoleta
Tanasescu Adrian
Teodorescu Catalin
Zvirid Ana Luiza
*pentru persoane juridice straineVor fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contactVor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare.Cerinta nr. 3
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.
Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
*In cazul ofertantilor/ tertilor sustinatori romani
Ofertantul/ tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-3.
Nota: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa prezinte declaratia solicitata.
*In cazul ofertantilor/ tertilor sustinatori straini
Ofertantul/ tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-3.
Nota 1: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ tertul sustinator nu exista prevederi legale privind declaratia pe propria raspundere, se va prezenta certificatul de cazier judiciar al ofertantului/ tertului sustinator sau orice alt document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva.
Nota 2: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii straini asociati trebuie sa prezinte declaratia sau certificatul de cazier judiciar sau un document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva.
Nota 3: Certificatul de cazier judiciar sau documentul echivalent se va prezenta in orice forma considerata legala in tara in care este stabilit ofertantul/ tertul sustinator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr. 4
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 5
Vor fi prezentate:
1.Certificat de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011 (http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/cod_procedura/Codul_de_ProceduraFiscala2011.htm, http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/primapagina/Ordin_certificat_fiscal.pdf)2.Certificat de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul nr. 2052bis/2006 al ministrului finantelor publice (http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/OrdineMFP/OMFP_2052_2006.htm)Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.
Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
*In cazul ofertantilor romani
Ofertantul va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-4.
Declaratia va fi insotita de urmatoarele doua documente, care vor fi prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?:
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa completeze Formularul III.2.1-4 si sa prezinte documentele solicitate.
Nota 2: Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare dintre situatiile urmatoare:
?in conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale exigibile in luna anterioara depunerii ofertelorAtentie! In conformitate cu prevederile art. 6 din Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011, in sensul art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, creantele fiscale devin exigibile la data scadentei?in conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (oricare dintre coloanele 3 (Ramasita), 4 (Majorari/dobanzi) si 5 (Penalitati intarziere) ale tabelului din cuprinsul certificatului).
?sunt in stare de faliment, ca urmare a hotararii judecatorului-sindic
?in ultimii doi ani au produs prejudicii grave beneficiarilor, ca urmare a indeplinirii necorespunzatoare a obligatiilor contractuale
?in ultimii trei ani au fost condamnati, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
Nota 3: nu vor fi considerate obligatii de plata scadente inlesnirile la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
*In cazul ofertantilor straini
Ofertantul va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-4.Declaratia va fi insotita de documente relevante, eliberate in conditiile legii in vigoare intara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota 1: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale privind declaratia pe propria raspundere, se vor prezenta urmatoarele documente:
a)certificatul de cazier fiscal al ofertantului sau orice alt document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva;
b)una sau mai multe declaratii autentice, dupa caz (in functie de legislatia din tara respectiva), date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, din care sa rezulte urmatoarele:
-ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii unui judecator- sindic
-in ultimii doi ani ofertantul nu a produs prejudicii beneficiarilor sai prin indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor contractuale
-in ultimii trei ani ofertantul nu a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
Nota 2: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii straini asociati trebuie sa prezinte declaratia in conformitate cu Formularul III.2.1-4, sau, dupa caz, certificatul de cazier fiscal si declaratia/declaratiile autentice.
*In cazul tertilor sustinatori
Eventualii terti sustinatori vor declara pe propria raspundere ca indeplinesc cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul III.2.1-4-a
Cerinta nr. 6
Pe durata elaborarii ofertei, ofertantul nu trebuie sa utilizeze practici anticoncurentiale de natura sa afecteze procedura de achizitie.
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
*In cazul ofertantilor romani si straini
Ofertantul va certifica indeplinirea acestei cerinte prin completarea Certificatului de participare cu oferta independenta, intocmit in conformitate cu Formularul III.2.1-5.
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, se va prezenta un singur certificat de participare cu oferta independenta care va fi semnat de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1 - Proiectare
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).
Cerinta nr. 2 - Executie
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 4120 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
*In cazul ofertantilor romani
Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului, care trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz). Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati incadrate, conform clasificarii CAEN, Pentru obiectul suspus achizitiei in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota : Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
*In cazul ofertantilor straini
Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate. Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati de arhitectura si activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform clasificarii NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit. Daca legea care reglementeaza eliberarea si utilizarea documentului respectiv nu prevede altfel, documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Bilanturile contabile la 31.12.2009 , 31.12.2010 si 31.12.2011. Acestea vor fi prezentate , in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente
In cazul ofertantilor straini
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine sau din tara in care este stabilit, impreuna cu dovada depunerii si inregistrarii acestuia la autoritatea competenta. Documentele solicitate vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: daca evidenta contabila a ofertantului se tine in alta moneda decat euro, conversia din moneda respectiva in moneda euro se va realiza utilizandu-se cursul publicat la adresa URL http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.
Nota:
Indeplinirea cerintei se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana (inclusiv de un eventual subcontractant ? caz in care acesta va avea si calitatea de tert sustinator), in conditiile prevazute d
Cerinta nr. 2
Cifra medie de afaceri globala realizata de ofertant in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie de cel putin: :1.100.000 lei fara tvapentru serviciile de proiectare si180.000.000 lei fara TVA pentru executia lucarilor
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, indeplinirea cerintei se va lua in calcul prin cumularea cifrelor de afaceri totale ale fiecaruia dintre membrii asocierii.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
Ofertantul va prezenta informatii pentru anii 2009, 2010, 2011 cf Formularului II.2.2.1(informatii generale) Valorile vor fi in lei si in Euro , la cursul lei/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau cele comunicate pe site-ul www.eu.europa.budget.
Cerinta nr. 3
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces lla linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 8.800.000 lei, pentru o perioada de minim 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
a)Declaratia privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii trei ani insotita de certficari de buna executie. Certificarile vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformittate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.
si
b)Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformittate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta nr. 2 ? Experienta similara
Niveluri minime obligatorii: Prezentarea a :
- maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare de proiectare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.100.000lei fara TVA si a unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare in valoare de cel putin 92.419.630 lei fara TVAContractele vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre ofertantii asociati.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
Ofertantul va prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii trei ani insotita de certificari de buna executie. Certificarile vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.
Documentele solicitate vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota 1: Se vor rpezenta certificari ce vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformittate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.
Nota 2: Indeplinirea cerintei se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 190 din OUG 34/2006 si de art. 111, alin. (2), (4) si (5) din HGR 925/2006. In aceasta situatie, angajamentul ferm se va prezenta in conformitate cu Formularul III.2.2-b
Cerinta nr. 3
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini.
Personal calificat minim necesar:
PENTRU EXECUTIE:
Ofertantul va prezenta o declaratie privind personalul calificat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi nominalizati specialistii solicitati.
- 1 manager proiect*Calificari : Studii superioare de inginerie
*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in managementul de proiect in contracte de executie constructii.- 1 sef santier*Calificari: Studii superioare inginerie*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniulexecutiei de constructii civile de minim 3 ani - 1manager de subproiect instalatii mecanice, electrice, sanitare si gaze: *Calificari: Studii superioare de inginerie
*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniulexecutiei instalatiilor pentru lucrari civile de minim 3 ani;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia(RTE)?Calificari: Studii superioare constructii civile si atestat valabil;
- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii (RCC)
? Calificari: Studii superioare constructii civile
?Experienta profesionala
Personal calificat minim necesar:
PENTRU PROIECTARE:
Ofertantul va prezenta o declaratie privind personalul calificat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi nominalizati specialistii solicitati.
Pentru personalul calificat mentionat in declaratie, operatorul economic va prezenta:
-declaratii de disponibilitate Anexa la Formularul III.2.3.4a;
-copii lizibile conform cu originalul de pe contractele de munca/prestari servicii sau angajamentele de participare (daca specialistul nu este angajat al ofertantului);
-curicullum vitae;
-copii lizibile conform cu originalul de pe atestate/autorizatii (valabile la data deschiderii ofertelor);
-copii lizibile conform cu originalul de pe certificatele de competenta profesionala;
-Arhitect Proiectant 2 persoane
Calificari: Studii superioare arhitectura*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii lucrarilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect de constructii civile de complexitate si pe pozitie similara.
-Ingineri proiectanti rezistenta 2 persoane
Calificari: Studii superioare inginerie civila*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii lucrarilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect de constructii civile de complexitate si pe pozitie similara.
-Ingineri proiectanti instalatii 3 persoane
*Calificari: Studii superioare inginerie instalatii. Minim unul pentru fiecare specialitate.
*Experienta profesionala generala: experienta profesionala in domeniul proiectarii lucrarilor
Nota: se poate demonstra si prim tert sustinator
Pentru personalul calificat mentionat in declaratie, operatorul economic va prezenta:
-declaratii de disponibilitate Anexa la Formularul III.2.3.4a;
-copii lizibile, "conform cu originalul" de pe contractele de munca/prestari servicii sau angajamentele de participare (daca specialistul nu este angajat al ofertantului);
-curicullum vitae;
-copii de pe atestate/autorizatii (valabile la data deschiderii ofertelor);
-copii de pe certificatele de competenta profesionala;
Experienta profesionala se va dovedi prin:
- copie contract prestare servicii
- Recomandare din partea beneficiarului care sa contina minim urmatoarele informatii: suprafata obiectivului, functiunea, personalul si calitatea avuta in cadrul proiectului
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa probeze asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor care urmeaza a fi prestate.Standarde de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001/2008. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data limita de depunere a ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
Nota 1: Sunt acceptate certificatele de management integrat. Nu se accepta dovezi care atesta ca ofertantul este in procedura de certificare; daca auditul de certificare este finalizat dar nu a fost inca emis certificatul, se va lua in considerare un inscris, emis organismul de certificare, care sa ateste acest fapt.Nota 2: In cazul in care operatorul economic nu detine o certif a sistemului de manag. al calitatii astfel cum este solicitate
Cerinta nr.2
Standarde de protectia mediului certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 14001/2005 sau alt certificat echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: a)Pentru cel mai mic pret ofertat aferent executiei de lucrari se acorda punctajul maxim = 70p; b)Pentru alt pret ofertat puntajul se acorda astfel: P(n)=(pret minim/pret(n))x70p, unde p(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n); Serviciile de proiectare : Pentru cel mai mic pret ofertat aferent serviciilor de proiectare se acorda punctajul maxim = 10p; b)Pentru alt pret ofertat puntajul se acorda astfel: P(n)=(pret minim/pret(n))x10p, unde p(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n); Nota: Punctajul total in componenta financiara il reprezinta suma dintre punctajul pentru proiectare si punctajul pentru lucrarile de executie.
2.
Termenul de predare al proiectului si al documentelor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii autorizatiei de constructie
15%
Descriere: Algoritm de calcul: a)Pentru termenul minim ofertat= 15zile se acorda punctajul maxim de 15 p; b)Pentru alt termen de predare puntajul se acorda astfel: P(n)=(termen minim/t(n))x15p, unde t(n)=termenul de predare al ofertantului n; Nota: ?Termenul de predare al proiectului si al documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii autorizatiei de constructie? se va prezenta in format ?zile? .Ofertelecare nu vor prezenta ? termenul de predare al proiectului si al documentatiilor pentru obtinerea avizelor ecesare obtinerii autorizatiei de constructie? in format ?zile? nu vor fi punctate. Minim de zile acceptat de AC si pentru care se acorda punctaj este 15 zile. Maxim de zile acceptat de AC si pentru care se acorda punctaj este 45 zile. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica. Ofertele cu termen de predare mai mare decat 45 zile vor fi declarate neconforme. Ofertele sub 15 zile nu vor fi punctate suplimentar.
3.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Algoritm de calcul: a)Pentru durata minima ofertata egala cu 22 luni se acorda punctajul maxim = 15p; b)Pentru celelalte ofertate puntajul se acorda astfel: P(n)=(durata minima/duarata(n))x25p, unde durata(n) reprezinta durata de executie a ofertantului n; Nota: Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?luni?. Ofertele care nu vor prezenta durata de exeutie a lucrarilor in format ?luni? nu vor fi punctate. Minim de luni acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este 22 luni. Maxim de luni acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 33 luni. Peste acest termen, oferta va fi declarata neconforma.Ofertele care au durata de executie mai mica decat durata minima de executie nu vor fi punctate suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici care sunt inscrisi in SEAP.Autoritatea contractanta va transmite simultan invitatii pe cale electronica, numai ofertantilor care au depus oferte admisibile, si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Se va organiza o singura runda de licitatie electronica. In sensul evitarii ofertelor subevaluate si nerealiste, in cadrul rundei stabilite pentru licitatia electronica, operatorii economici vor licita doar in sensul diminuarii cotelor procentuale referitoare la cheltuieli indirecte si profit. Nu se vor admite modificari aferente cheltuielilor directe (material, manopera, utilaj, transport). Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica, se va realiza intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 11:00
Locul: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 13, etaj 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC CU PUNCTAJE EGALE. In situatia in care ofertele clasate peprimul loc au punctajele P egale, autoritate contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are pretul cel mai mic. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vedera departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0130682, Romania, Tel. +40 021/3191013/ 114, Email: [email protected], Fax: +40 021/3191033, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer