Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE INVESTITII, REABILITARI SI DOTARI INVESTITIONALE GRUP SCOLAR MATEI BASARAB STREHAIA


Anunt de participare numarul 38403/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL STREHAIA (PRIMARIA)
Adresa postala: str. Republicii nr.124, Localitatea: Strehaia, Cod postal: 225300, Romania, Punct(e) de contact: EUFIMIE MIHUTESCU, Tel.0252370159, 0252370109, Email: [email protected], Fax: 0252306082
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE INVESTITII, REABILITARI SI DOTARI INVESTITIONALE GRUP SCOLAR MATEI BASARAB STREHAIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strehaia str. Republicii nr.235
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE INVESTITII, REABILITARI SI DOTARI INVESTITIONALE GRUP SCOLAR MATEI BASARAB STREHAIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
74843000-0-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.PROIECTARE:
A.1. Studiu fezabilitate
A.2. proiect tehnic
A.3. Caiete de sarciniA.4. Detalii executieA.4 Verificare Proiect tehni, cf. legislatiei in vigoare
A.5 Urmarirea executiei, cf. legislatiei in vigoare
B. EXECUTIESe va interveni asupra cladirililor enumerate in tema de proiectare (cladire scoala, Ateliere, Cantina, Camin elevi, sala sport, casa CT, tern sport)Se vor realiza: o extindere la cladirea scoliicu 6 sali de clasa, sala festivitati, grupuri sanitare interioare, o extindere cu 8 cabinete tehnice si grup sanitar la cladirea atelierelor, o constructie noua pentru gradinita.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -40.000 RON, garantie de buna executie -10% din pretul fara T.V.A. al contractului prin retineri din situatiile de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare lucrarii se face din bugetul local prin transferuri din bugetul Ministerului Educatiei . Plata lucrarilor executate se face in limita fondurilor alocate prin HOTARARE DE GUVERN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Vizita amplasamentului se va realiza in data de 12 noiembrie 2007, prezenta ofertantilor fiind obligatorieMasuratorile pentru intocmirea documentatiei tehnice se vor realiza in perioada 12-18 noiembrie 2007
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura contractului
Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor eliberate de primarie si Directia generala a finantelor publice (ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
Certificat de inregistrare emis de O.R.C (copie)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anii 2004, 2005, 2006 vizatcifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniObligatii contractuale in desfasurareSolvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.bilantul contabil pe anii :2004, 2005, 2006, vizate si inregistrate de catre organele competente din care sa rezulte ca ofertantul nu a inregistrat pierderi;2.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 5.600.000 lei3.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): > 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Prezentare generala2. Sustinere tehnica se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, 3.Se va prezenta dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii, al managementlui de mediu si al managementului sanatatii si securitatii4.Se va prezenta in mod obligatoriu si programul calitatii aferent lucrarilor solicitate5.Experienta similara - finalizata in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin 1(un) contract pentru lucrari similare si care au avut valoare egala sau mai mare de 1.600.000leiTotodata se vor anexa copii dupa contractul de lucrari si dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii.5. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.Obligativitatea prezentarii unei recomandari din partea unor beneficiari/clienti, altele decat cele aferente contractelor prezentate ca experienta similara.6. Resurse tehnice- Asigurarea ( in dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere , etc ) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari ( buldoexcavator, mijloace auto pentru transport materiale, compactor, s.a)7. Resurse umane : . Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta solicita ca declaratia/formularul sa fie insotita/insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.- Ofertantul va prezenta nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii , confirmat cu documente .
8.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor executate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1prezentarea dosarului privind sistemul de management al calitatii prin certificarea ISO 9001/2001 sau echivalent pentru categoria de lucrari care urmeaza sa fie licitata-prezentarea dosarului privind sistemul de management de mediu prin certificarea ISO 14001/2005 sau echivalent pentru categoria de lucrari care urmeaza sa fie licitata-prezentarea dosarului privind sistemul de management al sanatatii si securitatii OHSAS 18001/2004 sau echivalent pentru categoria de lucrari care urmeaza sa fie licitata;2. se va prezenta programul calitatii aferent lucrarilor executate3. Experienta similara - finalizata in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin 1(un) contract pentru lucrari similare si care au avut valoare egala sau mai mare de 1.600.000leiTotodata se vor anexa copii dupa contractul de lucrari si dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii.4.Obligativitatea prezentarii unei recomandari din partea unor beneficiari/clienti, altele decat cele aferente contractelor prezentate ca experienta similara.5.Asigurarea ( in dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere , etc ) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari ( buldoexcavator, mijloace auto pentru transport materiale, compactor, s.a) si a serviciilor de proiectare6.Operatorul economic ofertant are obligatia sa prezinte informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune (care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acesta. Ofertantul are obligatia sa asigure cel putin un responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata, pentru care se va prezenta si CV-ul.Se vor depune informatiiatat pentru proiectare cat si pentru executie7.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor executate este de minimum 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.In acest sens se va completa Anexa la Formularul de oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
durata realizare proiect
10%
Descriere:
3.
durata realizare lucrari constructii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: prin O.P in contul Primariei orasului Strehaia sau la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 12:00
Locul: Primaria orasului Strehaia, oras Strehaia jud. Mehedinti, str. Republicii nr.124, camera 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii firmelor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251.418568, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI STREHAIA - SERVICIU JURIDIC
Adresa postala: str. Republicii nr.124, Localitatea: Strehaia, Cod postal: 22530, Romania, Tel.0252.370159, Email: [email protected], Fax: 0252.306082
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 18:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer