Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiectare si Executie lucrari de constructie scoala in Comuna Cernica judet Ilfov?


Anunt de participare numarul 105347/03.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNICA
Adresa postala:  COMUNA CERNICA, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  077035, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN IONITA, Tel. 0212555508, Email:  [email protected], Fax:  0212555508, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiectare si Executielucrari de constructie scoalain Comuna Cernica judet Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cernica judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Proiectare si Executielucrari de constructie scoalain Comuna Cernica judet Ilfov?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - conform listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 4, 100, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 80000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in sit prev. la art.181 din OUG nr. 34/2006;Decl. priv. cal. de participant la proced.;Certif. constatator emis de ORC in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calif. din care, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activ. al of. corespunde obiectului proced. ;Certif. de inregistrare; Certif. de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant?valabil la data deschiderii documentelor de calificare;Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare;Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, in termen de valabilitate ladata depunerii documentelor de calificare ;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare;Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Prezentarea bilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata);Op.ec.are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?.In cazul in care operatorul economic nu incheie si nu prezinta polita de asigurare, incheiata conform cerintelor de mai sus, contractul se va atribui urmatorului clasat;Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii.(Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original, fiind emise cu maxim6 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare);Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii , debite sau litigii rezultate din contracte anterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 8000000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat; pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM;Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.000.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie. (Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original);Ofertantul trebuie sa faca dovada ca proiectantul propus pentru elaborarea proiectului are incheiata o asigurare de raspundere profesionala de valoare de minim 400000 lei;Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de minim 99%;Propunerea de contract insusit semnat si parafat pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009);Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Fisa de experienta similara pentru serviciile similare care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica; Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;Declaratie de securitate si sanatate in munca;Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila;Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului - prin care sa faca dovada caare capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca va asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie sau prin inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate;Declaratie pe propria raspundere ca la elaborarea ofertei a tinut cont de prevederile legale in vigoare, referitoare la sanatatea si securitatea in munca - Legea 319/2006;Informatii privind subcontractantii - : Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.-Indeplinirea de catre of, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei exp. sim. de executie luc. de constructii cladiri in val. de minim 3.900.000 lei fara TVA;
-Dovedirea indepl. in ultimii 3 (trei) ani de catre op. ec., dintr-un singur contract finalizat, a unei exp.sim. de proiectare institutii de invatamant de minim 140.000 lei fara TVA.2.Op. ec. tr. sa faca dov. ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: A.Minim2 (doua) autobasculante > 8 to. B.Schela metalica fixa si/sau autoridicatoare care sa acopere minim 100mp.C.Minim 1 (una) macara/automacara.3.Pt asig. optima amanag. contr. op. ec. tr. sa faca oblig.dov. ca are angajat un pers. de conducere, responsabil de indeplinirea contr., de minim 5 (cinci) specialisti, din care: a)3 (trei) cu contract de munca cu norma intreaga si durata nedeterminata, inregistrat la ITM (sau echivalentul acestuia), astfel: .b)2 (doi) cu contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii.4.Pt asigurarea unui standard coresp. in pres. serv. si ex.lucrarilor ce fac obiectul contr. op. ec.tr.sa indepl. urm. niv. min.: - Sa aibaimpl. si certif. ISO 9001:2001pentru luc. de constructii civile, sau echivalentul lui ;
-Sa aiba impl.si certif. ISO 14001:2001, sau echivalentul lui, pt lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui;
- Sa aibaimp OHSAS18001:2007, sau echivalentul lui, pt lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui;
- Sa aibaimplementatSA 8000, sau echivalentul lui, pt lucrari de constructii civile, sau echivalentul lui;
- Sa aibaimpl. si certif. ISO 9001:2001pt serv. de proiectare tehnica, sau echivalentul lui;
- Sa aibaimpl. ISO 14001:2001, sau echiv. lui, pt serv. de proiectare tehnica;
- Sa aibaimpl. OHSAS18001:2007, sau echiv. lui, pt serv. de proiectare tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selec ptr et IIa primii 10 op ec calif, prioritiz in ordinea descrescatoare a sumelor la care au acces prin linii de credit sau disponibilit resurs fin neces pt execut partiala a lucr
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2010 12:00
Locul: Primaria comunei CERNICA str. Traian nr. 10, JUDETUL ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie B.I./C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040076, Romania, Tel. 021 3195180, Fax:  021 3114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conform Art. 256^2 alin. (1) litera b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice din cadrul Primariei Cernica
Adresa postala:  str. Traian nr. 10, judetul Ilfov, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  77035, Romania, Tel. 0212555508, Fax:  0212555508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer