Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si Executie lucrari de constructii, finisare, reparatii, renovare si restaurare cladiri in municipiul Slatina judetul Olt


Anunt de participare numarul 105362/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Executielucrari de constructii, finisare, reparatii, renovare si restaurare cladiri in municipiul Slatina judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si Executielucrari de constructii, finisare, reparatii, renovare si restaurare cladiri in municipiul Slatina judetul Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si Executielucrari de constructii, finisare, reparatii, renovare si restaurare cladiri in municipiul Slatina judetul Olt
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie in cuantum de 200.000 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, credite interne si externe, fonduri europene si alte surse de venituri constituite la nivelul bugetului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG34/2006
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare
-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate
-Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003
-Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului
-Cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea bilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata);(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile)
-Fisa de informatii generale
-Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii.(Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original, fiind emise cu maxim3 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare.
-Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii, debite sau litigii rezultate din contracte anterioare.
-Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 80.000.000 lei.-Accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 5.000.000 lei pentru realizarea partiala a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;
-Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani, completata conform formularuluianexat si a anexei acestuia;
-Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;
-Fisa de experienta similara pentru serviciile similare care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;
-Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica; Experienta similara se va demonstra cu copii legalizate contracte, copii legalizate procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si copii legalizate recomandari, cu calificativ de ?FOARTE BINE?, de la beneficiarii pentru care au fost prestate.
-Declaratie de securitate si sanatate in munca
-Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila ? formularanexat
-Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului(este detaliat in fisa de date a achizitiei)
-Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune(sunt detaliate in fisa de date a achizitiei)
-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
- Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000 sau echivalentul lor asa cum sunt detaliate in fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de constructii cladiri in valoare de minim 8.000.000, 00lei fara TVA.-Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de reparatii cladiriin valoare de minim 5.000.000, 00lei fara TVA.-Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de reabilitare termicain valoare de minim 2.000.000, 00lei fara TVA.-Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de furnizare si montaj tamplarie PVC si/sau aluminiuin valoare de minim 2.000.000, 00lei fara TVA;
-Dovedirea indeplinirii in ultimii 3 (trei) ani de catre operatorul economic, din maxim 3 contracte finalizate, a unei experiente similare de elaborare proiecte complexe dearhitectura in valoare cumulata de minim 3.000.000, 00lei fara TVA-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Sunt selectati, in ordinea descrescatoare a sumelor la care au acces prin linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare, primii 10 calificati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 12:00
Locul: municipiul Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se obtine gratuit accesand SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, jud. OLT, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004, Fax:  0249 439336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer