Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru investitia Infiintare sistem centralizat de alimentare cu apa potabila, sat Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila


Anunt de participare numarul 63985/17.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ulmu (Primaria comunei Ulmu)
Adresa postala: Ulmu, jud Braila, Localitatea: Ulmu, Cod postal: 817190, Romania, Punct(e) de contact: Marian Iconaru, Tel.0239/638.125, Email: [email protected], Fax: 0239/638.125, Adresa internet (URL): ulmu@portal_braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executielucrari pentru investitia Infiintare sistem centralizat de alimentare cu apa potabila, sat Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Ulmu, Comuna Ulmu, judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este: proiectarea si executarea lucrarilor pentru investitia Infiintare sistem centralizat de alimentare cu apa potabila, sat Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea lucrarilor pentru investitia Infiintare sistem centralizat de alimentare cu apa potabila, sat Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 138, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000 RONGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Bugetul de stat (HG577/1997).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34 / 2006
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelororiginal sau copie legalizata- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului
-Copie statut societate
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifrade afaceri medieanuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 15.000.000 lei - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare in valoare minim 1.500.000 lei, pentru finantarea inceperii lucrarilor.- Lichiditatea generala mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor executate in ultimii 5 ani
-Recomandari de la minim 3 beneficiari diferiti
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat
-Informatii privind subcontractantii
-Autorizari specifice domeniului de activitate(Atestate ANRE, CNSIPC, ARACO)
-CertificatISO 9001 :2000 sau echivalent
-Certificat ISO 14001 :2004 sau echivalent
-OHSAS 18001 :1999 sau echivalent
-Asigurarea riscului profesional
-Model contract cadru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Realizarea a cel putin 3 lucrari similare care sa indeplineasca prin cumul o valoare de cel putin 4.600.000 lei (exclusiv TVA);
-Dotaretehnica minima: buldoexcavator=6 buc; excavator pe pneuri=1 buc; excavator pe senile-1 buc; compactoare mecanice=2 buc; mai mecanic=4 buc; autogreder=1 buc; statie de betoane=1 buc; aparate de sudura pentru conducte PEHD=4 buc; pompe pt epuisment=2 buc; autobetoniere=2 buc; autobasculante 18 mc=3 buc; autosa 20 to=1 buc; laborator de incercari de gradul II; laborator pentru verificarea sudurilor in PEHD- se va mentiona daca sunt din dotarea proprie;
- responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii, responsabil cu protectia muncii, personal calificat in sudura PEHD;
-Resurse umane: Cerinta minima: dulgheri 6 pers, fierari betonisti 4 pers, betonisti 4 pers, electricieni 4 pers, personal calificat cu sudura in PEHD 2 pers, instalatori autorizati in executia si intretinerea instalatiilor de incendiu 2 pers;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 10:30
Locul: Sediul Unitatii Administrativ Teritoriale Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii, in scrisde ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StradaStavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Cod postal: 030084., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, ,Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala acomunei Ulmu
Adresa postala: Localitatea Ulmu, comuna Ulmu, judetul Braila, Localitatea: Ulmu, Cod postal: 817190, Romania, Tel.0239/638.125, Email: [email protected], Fax: 0239/638.125
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer