Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie : Modernizare Drum Comunal DC 73, Strada nr. 2 si strada nr. 6 , in lungime de 4,640 km in localitatea Fruntiseni, com. Fruntiseni, jud. Vaslui


Anunt de participare numarul 90123/03.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fruntiseni
Adresa postala: sat Fruntiseni, comuna Fruntiseni, Localitatea: Fruntiseni, Cod postal: 737281, Romania, Punct(e) de contact: Lupu Neculai, Tel.0235435370, Email: [email protected], Fax: 0235435370, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie : Modernizare Drum Comunal DC 73, Strada nr. 2 si strada nr. 6 , in lungime de 4, 640 km in localitatea Fruntiseni, com. Fruntiseni, jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: loc. Fruntiseni
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de Proiectare si Executie pentru : Modernizare Drum Comunal DC 73, Strada nr. 2 si strada nr. 6 , in lungime de 4, 640 km in localitatea Fruntiseni, com. Fruntiseni, jud. Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si Executie pentru : Modernizare Drum Comunal DC 73, Strada nr. 2 si strada nr. 6 , in lungime de 4, 640 km in localitatea Fruntiseni, com. Fruntiseni, jud. Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 5, 017, 435RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 100.000 lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181, calitatea de participant la procedura, certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor, certificate constatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati , cu viza institutiilor abilitate, asigurare de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.790.000 RON .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sa fie egala sau mai mare de 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii proiectare efectuate in ultimii 3 ani- Copiile contractelor prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintelor -Recomandare din partea beneficiarului aferenta fiecarui contract - Copii dupa licente pentru programe specializate pentru proiectare tehnica - C.V. ul pentru proiectantii de specialitate - Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Informatii privind Experienta similara Contractele privind sustinerea experientei similare - Procesele verbale de receptie la lucrari - Recomandare din partea beneficiarilor - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport de care dispune operatorul economic- Atestare ICECON sau echivalent pentru utilaje si statie asfalt -Documente din care sa rezulte ca detine statie de asfalt , daca nu detine contract de furnizare asfalt - Contract de furnizare asphalt pentru cantitatea prevazuta in oferta - Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare asfalt - Fisa tehnica a statiei de preparare aspfalt proprie sau cea a furnizorului de asfalt - Pentru utilajele , mijloacele de transport, instalatiile asigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea - Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate .- Se va prezenta contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat ( daca este cazul ) - Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari C.V. urile persoanelor prezentate ca Responsabil tehnic cu executia si Responsabil tehnic de calitate - Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii pentru persoanele prezentate ca Responsabil tehnic cu executia si Responsabil tehnic de calitate -Copie dupa Atestat si Legitimatie vizata la zi ( pentru lucrari de drumuri , pentru lucrari edilitare si lucrari de constructii ) a Responsabilului tehnic Tehnic cu Executia si Responsabil tehnic de calitate - Declaratie de disponibilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin douacontracte de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuri in valoare cumulata de cel putin 160.000 lei - Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. - Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul proiectarii tehnice pentru lucrari de drumuri - Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de executie in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA , care a avut ca obiect executia unor lucrari similare privind modernizarea sau constructia de drumuri -Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje , mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Ofertantul trebuie sa detina statie proprie de preparare asfalt sau sa detina contract cu un furnizor de asfalt preparat in statii corespunzatoare tehnic .- Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator de gradul II ( propriu sau cu contract de prestare )- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia si cel putin un responsabil tehnic de calitate atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrari de drumuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de indeplinire a contractului
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Fruntiseni jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire, reprezentanti imputerniciti, observatori, invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri F.E.A.D.R. prin P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art256 si urmatoarele, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Fruntiseni
Adresa postala: sat Fruntiseni, comuna Fruntiseni, jud. Vaslui, Localitatea: Fruntiseni, Cod postal: 737281, Romania, Tel.0235 435370, Email: [email protected], Fax: 0235 435370
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2009 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer