Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie : ?Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii?


Anunt de participare (utilitati) numarul 141039/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Stanciu, Tel. +40 0241702705, Email: [email protected], Fax: +40 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie : ?Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: a)Ec Agigeab)Ec Cernavoda
c)Ec Ovidiu
d)Statia de pompare complexa km. 60 Cernave)Statiile de pompare pt apararea localitatilor Saligny, Faclia si Mircea Voda;
f)Ec Navodari;
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati :
ACTIVITATEA I: Proiectare (DTAC, DTOS, expertize tehnice, PT + CS pe specialitati + DDE) si
ACTIVITATEA II : Executie lucrari conform PT+CS+DDE (inclusiv teste, punere in functiune si operatiuni in perioada de notificare a defectelor
Executia lucrarilor se va realiza in doua faze: Faza I de executie in cadrul POS- Transport 2007 ? 2013
Faza II de executie in cadrul POS Transport 2014 ? 2020
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45248100-8 - Lucrari de constructii de ecluze de canal (Rev.2)
44212383-7-Porti de ecluze (Rev.2)
44212390-9-Ecluze de golire (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de modernizare la Ecluza Cernavoda, Ecluza Agigea, Ecluza Ovidiu, Statia de pompare complexa km. 60 Cernavoda, Statiile de pompare pentru apararea localitatilor impotriva inundatiilor [Saligny (Stefan cel Mare), Faclia si Mircea Voda], Galeriile de ape mari Ecluza Ovidiu si Galeriile de ape mari Ecluza Navodari (Proiectare si executie : ?Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii?)
Valoarea contractului initial care se atribuie este 722 224 977 lei , fara valoarea eventualelor lucrari ce urmeaza a se atribui conform art. 252 lit.k din OUG 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 722, 224, 977 si 866, 669, 972RON
II.2.2) Optiuni
Da
cnf art.252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 4 000 000 lei sau echivalentul in euro, in acest din urma caz rata de schimb LEI/EUR utilizata fiind cea comunicata de Banca Nationala a Romaniei la data publicarii anuntului de participare in SEAP( 50% pentru IMM-uri).Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. e) din OUG 34/2006, suma de 15 842, 22 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 Cuantumul GBE: 5% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% din GBE pentru IMM-uri); Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modernizare ecluze, finantat astfel: BUGETUL DE STAT: 15 % ;POS TRANSPORT AXA PRIORITARA 1 DMI 1.3:85%(contributie UE)-POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 1 DMI1.3 din Fondul de Coeziune
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model .b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf.formular model.c)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d)Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original in original cf. formular model ;.f)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original cf. formular model .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General: Georgescu Daniel; Director Tehnic: Mihai Stanciu, Director Exploatare: Anastasie Severin, Director Comercial : Raluca Musat Pisica; Director Economic: Iatan Gheorghe;Serv.Contencios Juridic: Diana Niculescu Sef SAPIPE Iuliana Dutu, Cristinel Ionescu, Mihai Tomescu, Teodora Bazavan, Remus Butoi, Erol Mirzali, Alina Margineanu, Boaghe Daniela, Udrea Silviu, Tudorascu Mariana, Constantin Nastase, Ion Caloian, Constantin Dinescu, Badic George.
g)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf, .formular model .In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat.
Pentru persoanele juridice straine - se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite de traducere autorizata si legalizata, sau in cazul in care in tara de origine nu se elibereaza un anumit certificat / document, se va prezenta o declaratie din care sa reiasa indeplinirea cerintelor respective data in fata notarului si tradusa legalizat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi depus in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc. Acesta trebuie sa doved ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.Forma de prezentare : document original /copie legalizata si traduse autorizat.
In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.2.Autorizatii speciale pentru proiectare: Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de detectare si alarmare incendiu emisa de catre Inspectoratul general pentru Situatii de Urgenta, in baza Ordinului M.A.I. 87/2010, a H.G. nr. 1490/2004 si a H.G. nr. 259/2005.
Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor emisa de catre Inspectoratul general pentru Situatii de Urgenta, in baza Ordinului M.A.I. 87/2010, a H.G. nr. 1490/2004 si a H.G. nr. 259/2005.Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru proiectarea instalatiilor de detectie la efractie, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane in baza Legii nr. 333/2003.Autorizatiile vor fi prezentate in copie ?conforma cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor3.Autorizatii speciale pentru executie:
Ofertantul va prezenta atestat pentru lucrari civile emis de ISC, pentru responsabil tehnic cu executia conform OMLPTL 777/2003 . Atestatul va fi prezentat in copie ?conforma cu originalul? si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru Instalare si intretinere/reparare a sistemelor si instalatiilor de detectare si alarmare a incendiilor emisa de catre Inspectoratul general pentru Situatii de Urgenta, in baza Ordinului M.A.I. 87/2010, a H.G. nr. 1490/2004 si a H.G. nr. 259/2005;Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru Instalare si intretinere/reparare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor emisa de catre Inspectoratul general pentru Situatii de Urgenta, in baza Ordinului M.A.I. 87/2010, a H.G. nr. 1490/2004 si a H.G. nr. 259/2005.Ofertantul va prezenta Autorizatie pentru instalarea si intretinerea instalatiilor de detectie efractie emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane in baza Legii nr. 333/2003 .Autorizatiile vor fi prezentate in copie ?conforma cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 80 000 000 euro, fara TVA, sau echiv in lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BCE pt: an 2009 :4, 2373 lei/euro;an 2010:4, 2099 lei/euro;an 2011:4, 2379 lei/euro.Se vor prez: 1a)Formular?Informatii generale, 1b)Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate spre inregistrare la Oficiul Registrului Comertului sau alte autoritati competente
2.Nota financiara, anexa la bilant, care sa contina calculele principalilor indicatori tehnico-economici, din care sa rezulte indicatorii de risc, indicatorii de lichiditate si capital de lucru.
3.Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploat reflectate in acestea
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2010, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate la Sect III.2.2 "Capacitatea economica si financiara".
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).
IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% a cifrei medii de afaceri.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2)din Legea nr. 346/2004.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la, sau au disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 60 zile.
In acest sens, ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot acoperi necesarul de flux de numerar, pentru toata perioada de derulare a contractului, de minim 20.000.000 lei. Se poate prezenta orice tip de document care sa demonstreze indeplinirea cerintei.
4. Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul Ofertantului de a prezenta asigurarea de risc profesional pentru activitatea de proiectare, conform OMTI 146/2011.Valoarea asigurarii profesionale pentru proiectare:
5.000.000 euro, sau echivalentul in lei la data incheierii politei de asigurare.
Ofertantul declarat castigator va prezenta asigurarea inainte de semnarea contractului.
5. Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul Ofertantului de a prezenta asigurarea de risc profesional (deces, vatamare)conform OMTI 146/2011 si Legea nr. 346/2002.Suma minima asigurarea pentru personal:
in caz de deces : 1.400.000 LEI
In caz de vatamare :300.000 LEI, sau echivalentul in Eurola data incheierii politei de asigurare.
Ofertantul declarat castigator va prezenta asigurarea inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista lucrarilor si serviciilor executate in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere a ofertei), completata conform Formular 9-in orig, semnat si stampilat.In cazul asocierii, lista va fi prezentata de fiecare asociat.Nota : Se va permite si prezentarea de contracte distincte pentru proiectare, respectiv executie
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada, prin maxim 3 contracte, ca a proiectat si executat in ultimii 5 ani lucrari similare pentru ecluze de navigatie in valoare de minim 220.000.000lei(fara TVA)sau echivalentul in euro, in acest din urma caz pentru echivalentul in EUR, se va tine cont de cursul mediu anual lei/EUR comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte, incluzand cel putin urmatoarele : porti plane si buscate, vane plane de umplere si golire ecluze, pod mobil basculant, inst. hidraulice de actionare, etc.
Nota: Se va permite si prezentarea de contracte distincte pentru proiectare, respectiv executie lucrari similare pt.ecluze de navigatie a caror valoare cumulata va fi de cel putin 220.000.000lei(fara TVA)sau echivalentul in euro. Pentru echivalentul in EUR, se va tine cont de cursul mediu anuallei/EUR comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.
2.Fisele de experienta similara vor fi insotite de: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conform cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului/contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul si durata contract sau docum constatatoare eliberate de beneficiari la finaliz contract din care sa reiasa informatiile de mai sus;recomandari din partea beneficiarului /clientului resp
3.Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contr;Contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, dupa caz, pt instalatii, utilaje, echipamenete inchiriate.Pt toate echipam solicitate caracteristicile tehnice impuse sunt caract minime necesare.Dispunerea de urm utilaje:
1.Spatii de productie pt confectionare si premontaj suban-samble de constructii metalice cu dimensiuni 27, 50 x 15, 00 x 3.0 m, constand in : hala de productie cu dotarile aferente executiei de subansamble de constr metalice sudate si platforma pentru premontaj si depozitare-1 ans.2.Spatii de productie pt confectionare si montaj cilindri hidraulici pentru actionari de forta, cu diametre de 500 mm si cursa de 16, 15 m-1 ans.
3.Stand de probe cilindri hidraulici pentru actionari de forta, cu diametre de 500 mm si cursa de 16.15 m, inclusiv blocuri de aparate hidraulice- 1 ans.
4.Laborator specializat pentru studiu pe model echipamente hidromecanice- 1 lab;
5.Statie de scafandri, constand in dotari specifice activitatii scafandrilor-1 ans.
6.Teodolit sau statie totala -1 buc.
7.Macara plutitoare cu capacitate de ridicare de minimum 100 tf 1 buc.
8.Macara tip DEMAG TC 600 sau echivalenta 140 tf-2 buc.
9.Macara cu capacitate de ridicare mai mare de 50 tf x 4m -2 buc.
10.Trailer auto cu capacitate de trasport piese cu masa > 20 to si lungimea de min. 27, 50 m 3 buc.
11.Mijloace auto de transport marfa sau materiale cu masa < 20 to si lungimea de max. 12 m6 buc.
12.Instalatie mobila de sablare 2 buc.
13.Aparat de debitat oxigaz 10 buc.
14.Aparate de sudura electrica 15 buc.
15.Instalatie semiautomata de sudat in mediu de gaz inert-5 buc.
16.Pompa pentru probarea la presiune a conductelor (cu actionare manuala sau electrica)-1 buc.Se vor prezenta documente justificative privind modalitatea de detinere a resurselor tehnice solicitate
4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform acticolului 188, aliniat 2, litera ?e? din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
5.Informatii priv.resursele umane: Personal cheie ptru serviciul de proiectare, angajat in contract, tbuie sa dovedeasca indepl. urmat.cerinte priv.exper.in pozitia/domeniu si ptr perioada solicitata: a.Coordonator proiectare(sef proiect): 1 persoana;studii super.tehnice de lunga durata in inginerie, specializ. mecanica sau hidraulica;vechime in activit.minim 5 ani;dovada exper.in minim un proiect de modernizare sau retehnologizare ecluze-echipamente si instalatii.
b.Inginer proiectantin domeniul hidraulic: 2 pers.;studii super.tehnice lunga durata in ingineriehidraulica;vechime in activitate minim 5 ani;exper.profes.specifica in domeniul componentelor hidraulice aferente echipam. hidromecanice & instalatiilor tehnologice;c.Inginer proiectant in domeniul mecanic: 2 pers., studii super.tehnice de lunga durata in ingineriemecanica;vechime in activ. minim 5 ani;experienta profes. specifica in domeniul componentelor mecanice aferente echipam. hidromecanice si instal. tehnologice;
d.Inginer proiectant in dom.energetic: 2pers.;studii super.tehnice lunga durata in inginerie energetica;vechime in activitate minim 5 ani;exper.profes.specifica in dom.componentelor energetice aferente echipam.&instal.tehnologice specifice ecluzelor;e.Inginer proiectant in dom. electric: 2 persoane;studii super.tehnice lunga durata in ingin.energetica;vechime in activ.minim 5 ani;exper.profes.specifica in domeniul component. electrice afer.echipament.& instal.tehnologice specifice ecluzelor
f.Inginer proiectant in dom.automatizari(Scada): 2 pers.;studii super.tehnice lunga durata in domeniu;vechime in activ.minim5ani;exper.profes. specifica in domeniul electric & automatizari Scada aferente instalatiilor si echipam. tehnologice;g.Inginer proiectant in dom.instalatii: 3pers.;studii super. tehnice lunga durata in domeniu instal.: electrice, climatizare, ventilatie, aer comprimat, de pompare, sanitare;vechime in activitate minim 5 ani;exper profes specifica in dom. specificate aferente instal.& echipament.tehnologice;h.Inginer proiectant in dom.constructii hidrotehnice: 1pers.;studii super.tehnice lunga durata in inginerie constrctii hidrotehn.;vechime in activ.minim5ani;exper.profes.specifica in dom.constr.hidrotehnice.i.Inginer proiectant in dom.sisteme de detectie & stingere incendiu: 2pers.;atestatIGSUcf.Ordinul MAI nr.87/2010 publ.MOf.238/2010)
j.Inginer proiectant in dom.sisteme de securitate: 2pers.;atestatIGPR cf Legii 333/2003;Ptr.fiec.pers.declarata se vor anexa: docum.doveditoare priv.studiile&calificarile solicitate(docum., studii, atestate, autorizari, CV, etc).Angajamente partic, cu semnat persoanei in original, pt fiec dintre specialisti.Documen mention.mai sus se vor prez in orig, in copie legaliz sau in copie?conf cu originalul?.Nu se accepta propunerea unor pers de specialit care sa ocupe 2 sau mai multe pozitii din cele ment.Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii/companii abilitate cf legislatiei
Personalul cheie ptr.executia lucrarilor, tb sa doved.indepl.urm.cerinte priv.exper.in poz./domeniu&ptr per solicitata: a.manager proiect: 1pers.;min5 aniexper.profes.gen.;exper.in realizarea a cel putin un proiect similar;absolvent studii super.tehnice;vorbitor de lba romana;pers.care va fi declarata Manager de proiect va da o decl.de mentinere in echipa pe toata per.contrlui;b.Respons.executie/productie:
1pers;studii super.tehnice;minim 5 ani exper. profesionala generala;Exper.profes. specifica in cadrul a minim un proiect similar.
Aceste 2 pozitii(a.&b.)vor acoperi intreg contr., resp.pt toate cele 7amplasamente.Se vor nominaliza doar 1Manager proiect&1Responsabil executie/productie.c.Manager santier: 1pers: vechime in activ. min5 ani, studii super.tehnice;d.Manager asig. calitatii: 1 pers.;vechime in activ.min5ani, studii super.;e.R.T.E.atestat ptlucr.civile: 1pers.;atestat pt. lucr.civile (emis deISC cfOMLPTL 777/2003)
f.Responsabil lucrari montaj utilaje, echipam.& instal.tehnologice industriale: 1pers;vechime in activ.min 5ani;studii supertehnice, g.Inginer executie lucr.hidraulice: 1pers.;studii super.tehnice lunga durata in ingineriehidraulica;vechime in activ.min5ani;h.Inginer executie lucr.mecanice: 1pers;studii super tehnice lunga durata in ingineriemecanica;vechime in activ.minim 5 ani;j.Inginer executie lucr.energetice: 1pers;studii super tehnice lunga durata in inginerieenergetica;
vechime in activ.min5ani;k.Inginer executie lucr electrice: 1pers;studii super.tehnice lunga durata in dom. electric;vechime in activ.min5ani;l.Inginer executie lucr automatizari(Scada):
1pers;studii super tehnice lunga durata in domeniu;vechime in activ min3ani;m.Inginer executie lucr.instal. pt constr.: 2pers;studii super.tehnice lunga durata in domeniu instal.: electrice, climatizare, ventilatie, aer comprimat, de pompare, sanitare;vechime activitate min5ani;
n.Inginer executie lucr.constr hidrotehn.
1pers;studii super tehnice lunga durata in inginerie constr.hidrotehnice;vechime in activ. min 5ani;o.Inginer sisteme detectie &stingere incendiu: 1pers;atestat IGSU cf Ordin MAI nr.87/2010 publ.in Mof.238/2010;p.Inginer sisteme de securitate: 1pers;atestatIGPR, conf Legii nr.333/2003;r.Responsabil CQ: 1pers;studii super. tehnice, vechime in activ.min 5ani;s.Inginer mediu
1pers.;studii super.tehnice, vechime in activ min3ani;t.Specialist in domeniul SSM
1pers;vechime in activ.min5ani;
Ptr.fiec.pers.declarata se vor anexa: docum.dovedit.priv.studiile&calificarile solicitate(docum., studii, atestate, autorizari, CV, etc).Angajampartic, cu semnat pers in original, pt fiec dintre specialisti.Documen mention.mai sus se vor prez in orig, in copie legaliz sau in copie?cf cu originalul?.Nu se accepta propunerea unor pers de specialit care sa ocupe 2 sau mai multe poz. din cele ment.Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii/companii abilitate cf legisl.Pt.demonstr indepl.cerintelor se vor prezenta: autorizatia(CQ)ISC, sau decizia numire;dovada colab.ofertant: (carte de munca sau conventie, sau contract colabor.);autoriz.RTE, valabila la data limita de depunere a ofertelor;dovada colab.ofertant responsbil tehnic cu executiacarte de munca/conventie/contract colaborare);sau orice alte documte edificatoare.Toate doc solicitate se vor prez in una din formele: orig., copie legaliz.sau copie cf cu orig
Personalul muncitor de specialitate angajat in contract tbuie sa fie calificat in meseriile si numarul minim specificat pt fiec ecluza(amplasament): - Maistru mecanic: minim 1pers pe amplasament, Specialist actionari hidraulice: min 1pers pe amplasament, Specialist automatizari: minim 1pers pe amplasament, Maistru electrician : minim 1 pers pe amplasament, -Maistru constructor: minim 1 persoana pe amplasament, -Tehnician ptr sisteme &instalatii de semnalizare, alarmare & alertare in caz de incendiu COR724205 sau 724206: min2pers pe amplasament, -Mecanic: minim 10 persoane pe amplasament, -Lacatus mecanic: minim 10 persoane pe amplasament, -Automatist: minim 5 pers. pe amplasament
- Electrician : minim 10 persoane pe amplasament
- Sudor electric/autogen : minim 10 persoane pe amplasament
- Muncitor necalificat : minim 10 persoane pe amplasament
- Zidar : minim 1 persoana pe amplasament
- Zugrav : minim 1 persoana pe amplasament
- Dulgher constructii : minim 1 persoana pe amplasament
- Betonist : minim 1 persoana pe amplasament
- Instalator : minim 1 persoana pe amplasament
- Vopsitor : minim 3 persoane pe amplasamentPersonalul muncitor de specialitate pentru executie angajat in contract nu trebuie sa contina aceleasi persoane nominalizate pentru cele sapte obiective. Se va intocmi cate o lista pentru executia lucrarilor la fiecare ecluza/obiectiv (Ecluza Agigea, Ecluza Cernavoda, Ecluza Ovidiu, Statia de pompare complexa Cernavoda, Statiile de pompare pentru apararea localitatilor impotriva inundatiilor, Galerii de ape mari Ecluza Ovidiu, Galerii de ape mari Ecluza Navodari).
6.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ;
b) Acordul de subcontractare;Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare (nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinte Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract ;
7.Informatii privind asociatii, daca este cazul.a) Declaratie privind lista asociatilor si partea/partile din contract care sunt indeplinire de acesta b)Acordul de asociere" Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
1.Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent.
2.Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu, respectiv Certificatul ISO 14001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 85 Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat - Pretn ? pretul ofertei n
2.
Costul operational anual maxim garantat pentru ecluze (Agigea, Cernavoda si Ovidiu)pe o perioada de 30 ani.
15%
Descriere: 1.Punctaj tehnic: Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 30. Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 15 Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat - COn ? cost operational aferent ofertei n
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S128-212820 din 06.07.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2013 11:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): BUGETUL DE STAT: 15%, POS-T AXA PRIORITARA1 DMI1.3:85% Fondul de CoeziuneFinant proiect este asig din sursele mentionate si se va face esalonat in 2 faze, resp a)Faza I de finantare: 352.053.870 lei pana la 31.12.2015(POS-T 2007?2013);b)Faza II de finantare: 370.171.107 lei pana la finaliz proiect(POS-T 2014?2020)si este dependenta de respect bugetului si calendarului de implem a Fazei I
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
1. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, respectiv factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Toate certificarile vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente.3. Doc solicitate se vor depune in oricare din formele: original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul(cu posibilit de confirmare cu origin, la solicit autorit contractante)?cu exceptia actelor emise de societati de asigurare, societati bancare sau alte institutii financiare, acte care nu pot fi emise si implicit folosite numai in scopul demonstrarii unor cerinte legate de proced de atrib pt care au fost solicitate;4. Elementele in functie de care se stabilesc costurile anuale se regasesc in Caietele de sarcini cu simbolul EAg.2 ECv.2, EOv.2 din partea a 2 a a documentatie de atribuire (caiete de sarcini) si in Formulare- Formulare oferta tehnica-"Garantii oferite pentru ec Agigea, ec Cernavoda, ec Ovidiu"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: str. Ecluzei, nr.1, Agigea, jud. Constanta, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Tel. +40 0241/702700, Fax: +40 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer