Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - proiectare si executie ?Pasaj subteran Piata Presei Libere?


Anunt de participare numarul 104290/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
proiectare si executie?Pasaj subteran Piata Presei Libere?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Piata Presei Libere SECTOR 1 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie?Pasaj subteran Piata Presei Libere?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45233121-3-Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 142, 072, 250RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.122 lit.jdinOUG34/2006 val.estimata70000000lei.Val.contr. initial 72072250lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip(1400000 lei)si gar de buna exec 10% din val contr. fara TVA, sub forma de instr. de garantare emis de o soc. bancara/de asigurari sau pentru gar de buna exec si prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind naincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataPrezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul Teritorial
Istoricul litigiilor
Cazier judiciar pentru administratorii societatii
Cazier judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- datele de identificare ale operatorului economic; - cifra de afaceri pe ultimii 3 aniMedia rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007 , 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009): cel putin144.000.000, 00 lei.total capital propriu mediu pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin72.000.000, 00lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara-Informatii privind subcontractantii-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. .-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/ 2005, valabil la data deschiderii ofertelor.Dovada asigurarii unui nivel corespunzatorde securitate in munca - Sanatate securitate in munca ? OHSAS 18001 valabil la data deschiderii ofertelor. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului responsabilitatii sociale, in conformitate cu standardul SA 8000:2008sau echivalent-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca-Declaratie cu privire la dotarea tehnica a ofertantului-Informatii privind personalul propus de ofertantOfertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul permanent la personalul descris in cadrul propunerii tehnice in cadrul tabelului ?Prezentarea personalului cheie";Manager de contractMinim 12 ani in domeniul constructiilor de drumuri;Responabil cu controlul calitatii Minim 10 ani in domeniul constructiilor de drumuri;Responabil tehnic cu executia Minim 10 ani in domeniul constructiilor de drumuri;Inginer proiectant(1)Minim 10 ani in domeniul proiectarii de drumuri;Inginer proiectant(2)Minim 5ani in domeniul proiectarii de drumuri;Verificatori proiect atestati A4, A5, B2, B3, B9, D, E, F;Sef de santier Minim 10 ani in domeniul constructiilor de drumuri;Responsabil cu protectia mediului;Un Coordonator in materie de sanatatesi securitate in muncaMinim 5 ani in domeniul sanatatii si securitatii in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezent.listei principal.lucrari denatura si complexitatea contract.ce urmeaza afiatribuit executate in ultimii5ani.Doved.experien. simil.prin: prezent.unui contract de executie final.in ultimii5ani pt un proiect realizat cu sapatura prin metoda top down, cu un volum de min 27000mc;prez.unui contract de executie finalizat in ultimii 5ani care implica teh.de executie cu pereti mulati60mmcu o supraf.totala de min. 2500mp;prezent.unui contract de executie final.in ultimii 5ani care implica executie de lucrari de turnare beton de min.9000mc;prezent.unui contract de executie final.in ultimii 5ani care implica executie de lucrari de canal.cu diametrul de min ø120cm prin metoda pipe jaking, cu o lung.de min.150m;prezent.unui contract de executie final.in ultimii 5ani care implica executie de sistem subteran complet cu suprafata asfaltata de min 130000mp si a unui contract de modernizare sistem subteran cu o valoare de minim 10000000EuroDemonstr.acces.la infrastructura/mijloacele necesare pt indeplinirea corespunza.Contract. (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislatia impune in mod expres acest lucru)Oferta.trebuie sa demonstreze cel putin acces.la resurs.teh. pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propun.Teh. ca fiind utilizata pt prestarea servici.si realizarea lucrarilor;Statie totala2buc;Repartizator asfalt1;Instalatie asfalt cu capacitate min 120to/h 2;Statie debeton cu capacitate min 80 mc/h1;Finisor mixturi asfaltice 3;Finisor beton in cofraje glisante 1;Autobasculanta transport cu prelata 20;Trailer 40 to1;Autobetoniera3buc;Masina de frezat asfalt 1;Cilindru vibrator6buc;Cilindru vibrator pe pneuri5;Autogudronator emulsie2buc;Cisterna de apa2;Automacara min 40 tf3buc;Forklift 1;Excavator > 40t, 5buc;Echipament hidraulic de sapat la - 17 m, cu cupa graifer, 1;Incarcator frontal cu cupa > 2 mc 5buc;Mini incarcatorpe senile3buc;Autogreder 2buc;Instalatie de pereti mulati ø80cm1buc;Spargatoare capete piloti2buc;Echipament infigere profile1buc;Laborator min grad II1buc;Masina de marcaj subteran2buc;Ciocan hidraulic3buc;Buldozer echipat cu sistem laser4;Rampa de spalare2buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
20%
Descriere:
3.
termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 11:00
Locul: Municipiului Bucuresti din Splaiul Independentei nr. 291-293, Directia Achizitii, Concesionari si Co
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer