Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie , proiect integrat INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA ALUNU, SPATIU PUBLIC DE RECREERE IN SATUL IGOIU, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, INFIINTARE CENTRU LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA, comuna ALUNU,


Anunt de participare numarul 92662/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNU
Adresa postala: COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-PIRVU BOEANGIU, Tel.0250/868106, Email: [email protected], Fax: 0250/868006, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie , proiect integrat INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA ALUNU, SPATIU PUBLIC DE RECREERE IN SATUL IGOIU, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, INFIINTARECENTRU LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA, comuna ALUNU, judetul VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna ALUNU, jud. VALCEA, Romania
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
) Totalprestariservicii de proiectare: Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni : INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA ALUNU, SPATIU PUBLIC DE RECREERE IN SATUL IGOIU, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, INFIINTARECENTRU LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA, Pentru fiecare actiune se vor elabora : - Proiectetehnice,
- Detaliide executie, - Documentatii pentru obtinereaacordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, -Se va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.
- Se va verifica tehnic proiectul de catre verifiactori tehnici atestati care nu au participat la elaborarea PT-ulu
Total executie lucrari:
Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni: INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA ALUNU, SPATIU PUBLIC DE RECREERE IN SATUL IGOIU, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, INFIINTARECENTRU LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie , proiect integrat INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA ALUNU, SPATIU PUBLIC DE RECREERE IN SATUL IGOIU, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, INFIINTARECENTRU LOCAL DE ASISTENTA SOCIALA, Valoare totala estimata: 7.971.075 lei, fara TVA, din care: PROIECTARE :445.162 lei fara TVA
EXECUTIE: 7.525.913lei fara TVA;Durata de executie este de 20 luni, din care 2 luni pentru proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 971, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 79.000 lei, conform documentatiei de atribuire.Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA-conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR-MASURA 322Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 . Declaratie privind eligibilitatea sau faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, Declaratiile vor fi insotite de cazierul fiscal , cazierul judiciar si de certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale:
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundareDocumentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor .
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si anexe, pe ultimii trei ani (31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008), vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata
Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.Lichiditatea generala pe ultimul an sa fie de cel putin 100%.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru data de 29.12.2006 pentru situatia aferenta anului 2006, 31.12.2007 - pentru situatia aferenta anului 2007, respectiv 31.12.2008 - pentru situatia aferenta anului 2008.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, conform prevederilor de la cap. IV/ Nota 2, lit. b si c.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de: 15.000.000 lei (pentru ofertant executie lucrari) si 600.000 lei (pentru ofertant servicii - proiectare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Declaratie privind lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Formularul va fi completatseparat pentru serviciul de proiectare si separat pentru executia de lucrari.Informatii privind partea/ partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilorla care se angajeaza, completata de liderul asocierii.Angajament ferm daca ofertantul este sustinut in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prindepunerea de documente justificative. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrari.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si sau accesul la o statie de mixtura asfaltica si a unei statii de betoane autorizate conform prevederilorlegale, respectiv existenta sau accesul la laboratoarele necesare si autorizate, cu grad II corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.
Declaratie privind informatii de personal;Centralizator privind informatii de personal.CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant / domeniul proiectarii pentru proiectantul asociat, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata.Certificat ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor .Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie de mai jos: Informatii privind principalele lucrari executate: Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada executarii si finalizarii ( receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani a cel putin :1 lucrare de executieretele de canalizare cu o valoare mai mare sau egala cu 4.577.000, 0 lei fara TVA1 lucrare de executiedrum cu o valoare mai mare sau egala cu 1.245.000, 0 lei fara TVA1 lucrare de constructie cladiri cu o valoare mai mare sau egala cu 804.000, 0 lei fara TVA1 lucrare de executie spatii de recreere-bazin de inot -cu o valoare mai mare sau egala cu 890.000, 0lei fara TVAInformatii privind principalele servicii executate: Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada executarii in ultimii 3 ani a cel putin :1 contract care sa fi avut ca obiect executarea unor servicii de proiectare sisteme de canalizarecu o valoare mai mare sau egala cu 310.000, 0 lei fara TVA1 contract care sa fi avut ca obiect executarea unor servicii de proiectare drumuri cu ovaloare mai mare sau egala cu 52.000, 0 lei fara TVA1 contract care sa fi avut ca obiect executarea unor servicii de proiectare centre sociale (sau asimilate = gradinita, scoala, cantina, centru after-school) cu o valoare mai mare sau egala cu 39.000, 0 lei fara TVA1 contract care sa fi avut ca obiect executarea unor servicii de proiectare spatii de recreere si bazin de inot cu o valoare mai mare sau egala cu 42.000, 0 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
35%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie
25%
Descriere: Componenta de durata (timp)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 322040844000047
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 12:00
Locul: Ofertele se deschid la sediul Autoritatii Contractante: Primaria Comunei ALUNU, loc. ALUNU, VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentant CRPDRP, Reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale" in baza contractului de finantare C322040844000047/15.07.2009 incheiat intre APDRP si Comuna ALUNU, jud. VALCEA
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, Daca nu le puteti vizualiza, Studiile de Fezabilitate, Documentatiile tehnice, planurile, va sunt pusela dispozitie pe suport electronic, GRATUIT, putand fi ridicate de la sediul Autoritatii Contractante in urma unei scrisori de intantie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul VALCEA Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Scuarul Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Ramnicu VALCEA , jud. VALCEA, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250 739 120, Fax: 0250 732 207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata printr-un act al autoritatii contractante, are dreptul de a contesta in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului respectiv, pe cale administrativ-jurisdictionala, sau in justitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice din cadrul PrimarieiAlunu
Adresa postala: Comuna Alunu, sat Igoiu, judetul Valcea, tel.: 0250868002, fax: 0250868006, e-mail: [email protected], Localitatea: Alunu, Cod postal: 254005, Romania, Tel.0250868002, Email: [email protected], Fax: 0250868006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer