Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COM. PERIENI JUD. VASLUI


Anunt de participare numarul 70985/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Perieni
Adresa postala: Localitatea, comuna Perieni, judetul Vaslui, Localitatea: Perieni, Cod postal: 737405, Romania, Punct(e) de contact: Martin Dimofte, Tel.0235427092 / 0744475074, Email: [email protected], Fax: 0235427092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COM. PERIENI JUD. VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Perieni jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COM. PERIENI JUD. VASLUILOT 1 - Proiectare ( PT+DDE) si executie : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERAin localitatea PERIENI, com. PERIENI, jud. Vaslui -Valoare estimata :3.450.020 lei din care valoare estimata servicii proiectare de 111.597 leiLOT 2 Proiectare ( PT+DDE) si executie : MODERNIZARE DRUMURI SATESTIin localitatea PERIENI, com. PERIENI, jud. Vaslui- Valoare estimata :3.691.200 lei din care valoare estimata servicii proiectare de 134.450 lei
Valoarea totala estimata a contractului este de 7.141.220 lei .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COM. PERIENI JUD. VASLUILot 1 : Proiectare ( PT+DDE) si executie : STATIE DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERAin localitatea PERIENI, com. PERIENI, jud. Vaslui 20, 112 km lungime conducta de canalizare - Valoare estimata :3.450.020 lei din care valoare estimata servicii proiectare de 111.597 leiLot 2 : Proiectare ( PT+DDE) si executie : MODERNIZARE DRUMURI SATESTIin localitatea PERIENI com. PERIENI jud. Vaslui- 4, 40 km lungime drumuri modernizate -Valoare estimata :3.691.200 lei din care valoare estimata servicii proiectare de 134.450 lei
Valoarea totala estimata a contractului este de 7.141.220 lei .
Valoarea estimata fara TVA: 7, 141, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 130.000 lei: Lot1-60.000lei, Lot2-70.000lei.Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin P.N.D.R. - Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; neincadrarea in prevederile art.181 ; declaratie privind calitatea de participant la procedura . Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor ; Certificate constatatoare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: completare formular ; copii ale bilanturilor contabile pe ultimii trei ani incheiati vizate de institutiile abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 21 milioane RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privindLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2. Informatii privind Experienta similara 3.Contractul de antrepriza pentru lucrarea similara4.Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor 5. Recomandare din partea beneficiarului6.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari 7. Formular 12H cu Anexa pentru echipamentul specific activitatii de proiectare.8. Documente din care sa rezulte ca detine statie de betoane pentru LOT29.Contract de furnizare betoane pentru cantitatea prevazuta in oferta pentru LOT 210. Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane pentru LOT 2 11. Fisa tehnica a statiei de preparare betoaneproprii sau cea a furnizorului de betoane, precum si adresa unde este amplasata statia pentru LOT 2. 12. Pentru utilajele , mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea . 13.Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate- pentru Lot 2 14.Se va prezenta contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat ( daca este cazul )15. Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract 16. Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari 17.C.V. Responsabil tehnic cu executia18. Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii si Copie dupa atestat sau Legitimatie vizata la zi a Resp.Tehnic cu Executia19. CV-ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate- Formular 12 K 20. Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii si Copie dupa autorizatiea Responsabilului cu Controlul tehnic 21. C.V. Sefproiect .- Formular 12K 22. Declaratie de disponibilitate sef proiect, R.T.E., Resp.cu calitatea .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru LOT 1 : Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar de executie in valoare de minim 1.650.000 lei fara TVA .Pentru LOT 2 : Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar de executie in valoare de minim 1.750.000 lei fara TVA . Pentru LOT 1: -ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje : buldoexcavator sau buldozer si excavator , utilaje pentru compactare cu vibrare umplutura in santuri, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de agregate balastiere) . - Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniullucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei. - Autoritatea contractanta recomanda ofertantilor sa efectueze vizitarea amplasamentului in prezenta reprezentantilor autoritatii contractante , pentru o mai buna si reala evaluare a ofertei. Pentru LOT 2- Ofertantul trebuie sa detina statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnic sau sa detinacontract cu un furnizor de betoanepreparate in statii corespunzatoare tehnic .De asemenea ofertantul va face dovada asigurarii ( din dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere etc. ) si a urmatoarelor utilaje : autobetoniere, autogredere, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de agregate balastiere) - Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator de gradul II ( propriu sau cu contract de prestare ) , autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari. - Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniullucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
propuerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2009 11:00
Locul: Primaria com.Perieni jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Proiectul integrat : Extindere retea apa, Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera , Modernizare drumuri satesti in loc. Perieni, com. Perieni, jud. Vaslui finantat prin P.N.D.R. - Masura 3.2.2.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Perieni
Adresa postala: loc. Perieni jud. Vaslui, Localitatea: Perieni, Cod postal: 737405, Romania, Tel.0235427092, Email: [email protected], Fax: 0235427092
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer