Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie a obiectivului de investitii ?Sistem de canalizare menajera in comuna Urzicuta, satele Urzicuta si Urzica Mare ? judetul Dolj?


Anunt de participare numarul 113538/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala:  STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Localitatea:  Urzicuta, Cod postal:  207600, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITREL-TITEL STOENESCU, Tel. 0251.317619, Email:  [email protected], Fax:  0251.317795, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie a obiectivului de investitii ?Sistem de canalizare menajera in comuna Urzicuta, satele Urzicuta si Urzica Mare ? judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Urzicuta, satele Urzicuta si Urzica Mare, judetul Dolj
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie a obiectivului de investitii ?Sistem de canalizare menajera in comuna Urzicuta, satele Urzicuta si Urzica Mare ? judetul Dolj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu fisa de date a achizitiei si listele de cantitati atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 160000, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform HG 577/1997Plata se va face in functie de alocarile bugetare in decursul mai multor ani calendaristici
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181. ; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta;Certificate privind obligatiile de plata: - catre bugetul de stat consolidat ;
- catre bugetul local .Certificatele vor fi prezentate in original sau copie legalizataCertificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitieiInformatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Bilantul contabil (fara notele explicative) la 31.12.2009, vizate de organele competente.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca exista. Informatii privind situatia financiara; Informatii privind existenta/accesul la o linie de finantare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - minim 16.000.000, 00 LEI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei
Lista principalelor executari de lucrari efectuate in ultimii 5 ani (socotiti prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, astfel cum este mentionata in anuntul de participare) ? pentru executantul lucrarilor.Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada executarii (incepere si finalizare) cel putin a unui contract de lucrari similare in ultimii 5 ani. Recomandari/Certificate constatatoare (sau alte documente echivalente) din partea altor beneficiari/clienti; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Informatii privind subcontractatii; Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente. Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente. Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.Documentele trebuie sa fie emise pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii.- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului.Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, pe toata durata de valabilitate a viitorului contract de achizitie.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului.In vederea verificarii conditiilor de legalitate privind libera concurenta, operatorul economic ofertant (respectiv fiecare operator asociat ? in cazul ofertelor comune) are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract similar de proiectare sisteme de canalizare in valoare de minim 100 000 lei fara TVA; cel putin un contract de lucrari similare de executie si complexitate similara pentrusisteme de canalizare 4.000.000, 00 lei fara TVA, executat in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
37%
Descriere: Componenta financiara
2.
Managementul contractului
27%
Descriere: Conform fisei de date
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
8%
Descriere: Cf fisei de date
4.
Programul de asigurare a calitatii
15%
Descriere: cf fisei de date
5.
Termenul de predare al proiectului tehnic
5%
Descriere: cf fisei de date
6.
Durata de executie a lucrarii
5%
Descriere: cf fise de date
7.
Detalierea solutiilor privind asigurarea protectiei mediului
3%
Descriere: cf fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 11:00
Locul: La sediul Consiliului local Urzicuta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform HG 577/1997Plata se va face in functie de alocarile bugetare in decursul mai multor ani calendaristiciDocumentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro Durata contractului de achizitie publica: 24 luni executie - durata estimata de proiectantVizitarea amplasamentului se face pe data de 17.01.2010 intre orele 10.00 ? 12.30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 77113 , Romania , Tel.021/310.46.41 , Email: [email protected] , Fax: 021/310.46.42 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  77113, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  Craiova, str. Nicolae Titulescu nr 4, judetul Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200266, Romania, Tel. 0251.418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Consiliului Local Urzicuta
Adresa postala:  Urzicuta. str. calea Craiovei nr. 40, Localitatea:  Urzicuta, Cod postal:  207600, Romania, Tel. 0251.317619, Email:  [email protected], Fax:  0251.317795, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer