Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie a proiectului de reabilitarea a sistemului de producere a energiei termice prin utilizarea surselor de energie termica regenerabila


Anunt de participare numarul 58289/10.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: Jiva Constantin, Tel.0241 751337, Email: [email protected], Fax: 0241 751215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie a proiectului de reabilitarea a sistemului de producere a energiei termice prin utilizarea surselor de energie termica regenerabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia, Str. Mircea cel Batran nr. 1, Mangalia, Jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv proiectarea si executia proiectului de reabilitarea a sistemului de producere a energiei termice prin utilizarea surselor de energie termica regenerabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
30259100-0-Sisteme de automatizare (Rev.1)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie privind reabilitarea sistemului de energie termica prin utilizarea surselor de energie termica regenerabila
Valoarea estimata fara TVA: 789, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. participare (euro): 15.780 euroGar. buna executie este de 10% din val. contract fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul va fi finantat prin Fondul Elvetian in Contrapartrida in proportie de 80% din valoarea totala a proiectului, 20% finantat din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea contractelor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Formularul nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea;
Formularul nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
Formularul nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de inreg. la Registrul Comertului; Certificat constatator de la Registrul Comertului; Certificate de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Formularul nr. 13 - Informatii generale;
Declaratie pe propria raspundere privind Asigurarea Constructorului;
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani: egala sau mai mare decat limita minim impusa de 2.367.000 EURO;
Bilant contabil inregistrat de catre o autoritate competenta pentru ultimii 2 (doi) ani fiscali;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFormularul nr. 12 F - Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani;
5 recomandari din partea altor beneficiari privind obiective de investitie similare achizitiei;
Formularul nr. 12 G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Formularul 12 H - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe;
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii;
Documente care confirma implementarea si utilizarea sistemelor de management al calitati ISO 9001, ISO 14000
Autorizatie ISCIR conf. PT C9-2003
Formularul nr. 12 I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta Tehnica
70%
Descriere:
2.
Oferta Economica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentele se vor ridica de la sediul autoritatii contracante contra cost, intre orele 09.00-11.00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferte, care trebuie sa detina imputernicire din partea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Savropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021)3104641, Email: [email protected], Fax: (021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Sanatoriului Balnear Mangalia
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241/751215, Email: [email protected], Fax: 0241/751215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer