Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE A SISTEMELOR DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE SI SISTEME DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR DIN JUDETUL ALBA


Anunt de participare numarul 132790/31.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oana OROSAN, Tel. +40 372111573, In atentia: Bogdan RAILEANU, Director General, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE A SISTEMELOR DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE SI SISTEME DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR DIN JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL ALBA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE A SISTEMELOR DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE SI SISTEME DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR DIN JUDETUL ALBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE A SISTEMELOR DE CANALIZARE SI EPURARE A APELOR UZATE SI SISTEME DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR DIN JUDETUL ALBA
Valoare estimata pt proiectare este de maxim 2.528.638, 84 lei fara TVA
Valoare estimata pt executie este de maxim 84.287.961, 16 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 86, 816, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 860.000 lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 12.208, 16 RON Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88 Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar.Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Credite stabilite conform O.U.G. 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1 (documentul va fi preyentat si de tertul sustinator); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 1B; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 4.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal: Elena Gabriela Udrea - ministru, Gheorghe Nastasia - secretar general, Valentin Stanescu - director general, Silviu Popescu - director, Alina Dinca - director general, Bogdan Raileanu - director general, Mihai Calota - director general, Carmen Lazar - consilier-formular 1C (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul); 5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006- certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; - certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiile scadente de plata catre buget stat in luna anterioara deschiderii of.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 2. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare, lucrari de canalizare si epurare a apelor uzate si alimentare cu apa). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 86.000.000 lei.NOTA: in cazul in care operatorii economici si-auinregistrat bilanturile contabile pt anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, in vederea indeplinirii nivelului impus. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei; pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani, respectiv ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
Prezentare fise de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost servicii de proiectare sisteme de canalizare epurare a apelor uzate si alimentare cu apa.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.PENTRU PROIECTARE prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracte similare privind PROIECTAREA DE SISTEME DE CANALIZARE EPURARE A APELOR UZATE SI ALIMENTARE CU APA prestat in ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin 170.000 RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului.
Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de drumuri si/sau poduri.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea a maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 25.000.000 RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
Personal minim necesar: pt. proiectare: 2 proiectanti - ing. absolv.ai unui institut/universitate de constr. in specializ. ing. sanitara si prot. mediului (alimentare cu apa si canalizare) si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare care vor face dov. unei specializ. in alimentare cu apa si canalizare; 2 ing./ subing./topometristi autoriz. topo pt lucrari in sist. de proiectie Stereografic.Pt. executie: 1 manag. gen.de proiect, ing. absolv. al unui institut/universitate de constr. in specializ. ing. sanitara si protectia mediului (alimentare cu apa si canalizare) si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare care va face dov. unei specializ. in alimentare cu apa si canalizare, cu exp. prof. de min. 5 ani in ing., care a coordonat cel putin 1 (un) proiect similar (privind natura lucrarilor);2 sefi de santier (conditii solicitate: aceleasi ca si pt managerul de proiect);2 resp. teh. cu exec. (RTE), atestati pentru dom. IX. Constructii edilitare si de gospodarire comunala;
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Utilaje necesare: pentru proiectare: statie topo; Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE; pt executie: 4 cilindri compactori 10 autobasculante, laborator de gr II autorizat 4 excavatoare, 7 buldo ? excavatoare de sapat in spatii inguste, 2 incarcatoare frontal pe pneuri si/sau senile;Sapator mecanic de transee cu ingropare automata de PHD; 2 masini de taiat asfalt; 10 utilaje de imbinat conducte; 2 instalatii de forat la mica si medie adancime; 1 instalatie de executat foraj orizontal dirijat; 4 echipamente pentru epuismente (pompe de apa sau vid) 2 macarale de minim 10 tone
Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie.
Lista contractelor aflate in desfasurare
ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.
ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 12:00
Locul: Sediul MDRT, Str. Apolodor nr.17 latura Nord , sector 5, Registratura, cam 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.In cazul in care se constata ca operatorii economici clasati pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis, in vederea departajarii acestora.Vizitarea amplasamentului: Operatorii economici ofertanti au obligatia de a vizita amplasamentele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii publice. In acest sens, vor depune o declaratie pe proprie raspundere. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. IMM-urilor benef de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. de part. si de gar. de buna ex.Soc. ofertante care se incadreaza in categ IMM conf Lg 346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie rasp in acest sens. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 di 190 din OUG, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 1A (pt art. 181 lit a), c^1), d). Modelul de formular de angajament ferm se regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer