Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie a sistemelor de canalizare si epurare a apelor uzate si sisteme de alimentare cu apa a localitatilor judetului Bistrita - Nasaud


Anunt de participare numarul 132869/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Golache, Tel. +40 372111409, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie a sistemelor de canalizare si epurare a apelor uzate si sisteme de alimentare cu apa a localitatilor judetului Bistrita - Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitati din judetul Bistrita-Nasaud
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie a sistemelor de canalizare si epurare a apelor uzate si sisteme de alimentare cu apa a localitatilor judetului Bistrita Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si executie a sistemelor de canalizare si epurare a apelor uzate si sisteme de alimentare cu apa a localitatilor judetului Bistrita Nasaud.Valoarea estimata pt serviciile de proiectare: max. 1.898.964, 04 leiValoarea estimata pt lucrarile de executie: max. 63.298.800, 48 lei
Valoarea estimata fara TVA: 65, 197, 764.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie cf. art 86 H.G 925/2006/depunerea unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii/printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original in cuantumul si perioada prevazuta, trebuind sa contina si preved. art 87 HG 925/2006. Se retine daca ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada mentionata/refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC o respinge se va retine cf. art. 278^1 OUG. 34/2006-11992 lei. Cont: RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Se va prezenta cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate-90 zile calendaristice de la data depunerii. Cuantumul garantiei-800000lei.In cazul constituirii prin scrisoare bancara?formular 13. Se restitue cf. art 88. H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie -3% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, formular 14.Poate fi: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar), in acest caz sumele se vor depune de catre executant intrun cont la dispozitia achizitorului in termen de 5 zile de la acceptarea fiecarei situatii de lucrari, cu titlu de conditie suspensiva pentru plata corespunzatoare conform graficului de plati.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie se va face cf H.G. 925/2006 si HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 si art 186. alin 3) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-completare formular 12.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 1B3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular 1A4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-formular 1C. Personal: Elena Gabriela Udrea -ministru, Gheorghe Nastasia -secretar general, Valentin Stanescu -director general, Silviu Popescu -director, Alina Dinca -director general, Bogdan Raileanu -director general, Mihai Calota -director general, Adina Golache -consilier5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006: -certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
-certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul 2 1.persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de cladirii). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.Se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Fisa informatii generale-declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).in cazul in care operatorii economici si-auinregistrat bilanturile contabile pt anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, in vederea indeplinirii nivelului impus.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANUL CURS EURO 2008 3, 3373 2009 3, 6827 2010 4, 2099 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Cerinte minime de calificare: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie de minim: 60.000.000, 00 lei fara TVA
Angajament privind asigurarile: Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Dovada ca dispune de surse de finatare
* In termen de 30 de zile de la semnarea contractului, operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost servicii de proiectare sisteme de canalizare epurare a apelor uzate si alimentare cu apa.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.PENTRU PROIECTARE prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracte similare privind PROIECTAREA DE SISTEME DE CANALIZARE EPURARE A APELOR UZATE SI ALIMENTARE CU APA prestat in ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel pu 195559 RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului.
Fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de sisteme de canalizare epurare a apelor uzate si alimentare cu apa.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea a maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 19559329 RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului.
Lucrari similare: -Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani, respectiv ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
Personal minim necesar: pt. proiectare: 2 proiectanti - ing. absolv.ai unui institut/universitate de constr. in specializ. ing. sanitara si prot. mediului (alimentare cu apa si canalizare) si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare care vor face dov. unei specializ. in alimentare cu apa si canalizare; 2 ing./ subing./topometristi autoriz. topo pt lucrari in sist. de proiectie Stereografic.Pt. executie: 1 manag. gen.de proiect, ing. absolv. al unui institut/universitate de constr. in specializ. ing. sanitara si protectia mediului (alimentare cu apa si canalizare) si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare care va face dov. unei specializ. in alimentare cu apa si canalizare, cu exp. prof. de min. 5 ani in ing., care a coordonat cel putin 1 (un) proiect similar (privind natura lucrarilor);2 sefi de santier (conditii solicitate: aceleasi ca si pt managerul de proiect);2 resp. teh. cu exec. (RTE), atestati pentru dom. IX. Constructii edilitare si de gospodarire comunala;
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Utilaje necesare: pentru proiectare: statie topo; Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE; pt executie: 4 cilindri compactori 10 autobasculante, laborator de gr II autorizat 4 excavatoare, 7 buldo ? excavatoare de sapat in spatii inguste, 2 incarcatoare frontal pe pneuri si/sau senile;Sapator mecanic de transee cu ingropare automata de PHD; 2 masini de taiat asfalt; 10 utilaje de imbinat conducte; 2 instalatii de forat la mica si medie adancime; 1 instalatie de executat foraj orizontal dirijat; 4 echipamente pentru epuismente (pompe de apa sau vid) 2 macarale de minim 10 tone
Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie.
Lista contractelor aflate in desfasurare
Standarde de asigurare a calitatii: Se va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract(lucrari de proiectare si executie a sistemelor de canalizare si epurare a apelor uzate si sisteme de alimentare cu apa). (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii)
1.Standarde de asigurare a protectiei mediului Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. 2. Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii de cladiri). (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:00
Locul: MDRT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul operatorului economic insotit de imputernicire scrisa si copie dupa buletinul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.Vizitarea amplasamentului.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Societatile ofertante care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: Formulare 1, 1A, 1C, declaratie tert sustinator Formular DT Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele Formular DT1? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind personalul - angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici Formular AF -ANGAJAMENT Tert sustinator financiar.In cazul in care se constata ca ofertele au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str.Apolodor, nr.17, Latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer