Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BRADESTI


Anunt de participare numarul 91034/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)
Adresa postala: Comuna Bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Localitatea: Bradesti, Cod postal: 207105, Romania, Punct(e) de contact: ENACHE CARMEN, Tel.0251444206, In atentia: ENACHE CARMEN, Email: [email protected], Fax: 0251444091, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA BRADESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA BRADESTI
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 717, 360RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SCOPUL CONTRACTULUI IL CONSTITUIE EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL " ALIMENTARE CU APA" IN LOCALITATEA BRADESTI
OFERTA VA INCLUDE TOATE ACTIVITATIILE DE SERVICII SI LUCRARI SI VA TREBUI DEPUSA PENTRU TOATE ACTIVITATIILE DE PROIECTARE SI EXECUTIE CONFORM CU SPECIFICATIILE TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 5, 717, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 50000 lei garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA DE ELIGIBILITATE , DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN ART 181, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT DE INREGISTRARE ELIBERTAT DE ORC, CERTIFICATCONSTATATOR ELIBERTAT DE ORC COD CAEN PT EXECUTIE 4291, 4221, 4313, 4120 COD CAEN PT PROIECTARE 7112
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERIPE ULIMII 3 ANI CARE TREBUIE SA FIE CEL PUTIN EGALA CU 11434720 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA, LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI
DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, DECLARATIE PRIVIND NUMARUL MEDIU ANUAL DE PERSONAL ANGAJAT PENTRU ULTIMII 3 ANI , CERIFICAT ISO -90001, ISO 14001, CERTIFICAT ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PT EXPERIENTA SIMILARA CEL MULT 3 CONTRACTE CU O VALOARE DE MINIM 5400000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 09:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI BRADESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
AUTORITATEA CONTRACTANTA, REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: Craiova str. Brestei nr 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251418612, Fax: 0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice din cadrul Primariei Bradesti
Adresa postala: Str. Mihai viteazul nr. 3, Comuna Bradesti, Localitatea: Bradesti, Cod postal: 207105, Romania, Tel.0251444206, Email: [email protected], Fax: 0251444206
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer