Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie amenajare partie de schi omologata in masivul Rarau cu conexiune la trupul izolat intravilan Rarau si transport pe cablu pe traseul Campulung Moldovenesc - trupul izolat intravilan Rarau


Anunt de participare numarul 80787/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr.2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Nasoi, Tel.0230 314425, Email: [email protected], Fax: 0230 314725, Adresa internet (URL): http: //www.campulungmoldovenesc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie amenajare partie de schi omologata in masivul Rarau cu conexiune la trupul izolat intravilan Rarau si transport pe cablu pe traseul Campulung Moldovenesc - trupul izolat intravilan Rarau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava, masivul Rarau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie partie de schi, lucrari de constructii de linii suspendate, sistem de transport pe cablu cu telegondola, instalatie de producere a zapezii, iluminatul partiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si executie partie de schi, lucrari de constructii de linii suspendate, sistem de transport pe cablu cu telegondola, instalatie de producere a zapezii, iluminatul partiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 000, 000 si 25, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform H.G. nr. 426/2009 finantarea se asigura din bugetul Ministerului Turismului si din bugetul administratiei publice locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A). Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular 12 B). Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 12 C). Documente edificatoare privind dovedirea eligibiltatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, prezentate in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea lagalizata a acestora in limba romana, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituita, in conformitate cu prevederile legale din care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie. Formular "Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri", cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri in ultimii trei ani (2006 - 2008). Valoarea minima a cifrei medii de afaceripe ultimii trei ani, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, sa fie cel putin de 25000000 euro.Ofertantii care nu indeplinesc conditiile mentionate mai sus vor fi respinsi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
65%
Descriere: Pn=(pret minim/pret(n))xpunctaj maxim alocat
2.
Termen de garantie de buna executie
10%
Descriere: Pn=(termen(n)/termen maxim)xpunctaj maxim alocat
3.
Nivelul calitativ al instalatiei de transportpe cablu, ofertata
15%
Descriere:
4.
Gradul de adaptare a propunerii tehnice la specificul zonei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S106-153124 din 03.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2, cod postal 725100, jud. SV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici ofertanti, reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor si ai Ministerului Turismului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta, din motive tehnice, nu poate atasa documantatia de atribuire in SEAP.Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic, care va inainta o solicitare in acest sens, gratuit, documentatia de atribuire, pe suprt de hartie si/sau suport magnetic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+40(230)215383
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Campulung Moldovenesc - Biroul Juridic
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.(+4)0230314425, Email: [email protected], Fax: (+4)0230314725, Adresa internet (URL): www.campulungmoldovenesc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer