Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE SECTIE TOMOGRAF UN CLADIREA MATERNITATII-SPITALUL MUNICIPAL ONESTI


Anunt de participare numarul 73928/20.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.0234.324243, In atentia: PAVAL CAMELIA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE SECTIE TOMOGRAF UN CLADIREA MATERNITATII-SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CLADIREA MATERNITATII-SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE SECTIE TOMOGRAF UN CLADIREA MATERNITATII-SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul este de a proiecta si amenajasectia tomograf in cladirea maternitatii a Spitalului Onesti
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
115 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare3500 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local-din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.formular 12Asemnat si stampilat
2.formular 12B semnat si stampilat
3.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.- Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi prezentate de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii ce vor participa si vor fi implicati in realizarea contractului de proiectare si executie, indiferent de valoarea partii din contract pe care o vor realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Informatii generalece vor contine: - declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici 2006, 2007, 2008 sa fie de minim100000 lei pentru proiectare, respectiv 450000 lei pentru lucrari;Pentru ofertantii care au o perioada de activitate mai mica de 3 ani se va calcula media anilor de activitate.6. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina.Este considerat neeligibil operatorul economic care depune bilantie contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie vizata cu stampila societatii;8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii in conformitate cu obiectul contractului;9.Formular12C - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
10. Formular 12E Lista principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, executate in ultimii 3 ani (valori, beneficiari, perioade de prestare)
11. Experienta similara: prezentarea a minim un contract de proiectare similar, executat in ultimii 3 ani cu o valoare de min. 12500 lei fara TVA;
12. Formular 12F13. Experienta similara: prezentarea a minim un contract similar cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit , executat in ultimii 3 ani, cu o valoare de min. 48000 lei fara TVA14. Formular 12H15. Formular 12 I- a unui responsabil proiectare, de specialitate;
- a unui responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrariice urmeaza sa fie executata;
- a unui responsabil CQ autorizat de ISC pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.
17. Informatii despre protectia, securitatea si sanatatea in munca
18.SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent19.SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent
20. Formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 13:00
Locul: Sediul autoritatii contract.Onesti, b-dul Oituz nr.17, Sala de sedinte a Consiliului Local-parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , cu imputernicire semnata si stampilata si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONATE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile de la primirea actului ce face obiectul contractului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer