Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie campus scolar la Liceul cu program sportiv Suceava


Anunt de participare numarul 37889/01.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL CU PROGRAM SPORTIV SUCEAVA
Adresa postala: BD. GEORGE ENESCU NR. 26A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720232, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA SIRITEANU, Tel.0230524931, In atentia: necunoscut, Email: [email protected], Fax: 0230524931
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie campus scolar la Liceul cu program sportiv Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Liceul cu program sportiv Suceava, B-dul George Enescu, nr. 26 A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie campus scolar : reabilitare scoala existenta, executie cantina club, camin internat, ateliere, cabinete medicale, sala amfiteatru, reabilitare terenuri de sport si imprejmuire, executie zid de sprijin, utilitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214700-7 - Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.1)
74220000-7-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scoala existenta 24 de sali de clasa, executie camin internat 96 de locuri S+P+E cu suprafata construita de 800 mp, cantina D+P+E cu suprafata construita 755 mp, executie ateliere+cabinete medicale+amfiteatru P+E cu suprafata contruita 485, 75 mp, reabilitare teren handbal 400 mp si teren fotbal 2500 mp, refacere imprejmuire 1000 ml, executie zid de sprijin 150 ml.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 809, 788RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particiare 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu finantat de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor, certificate constatator si de inregistrare emis de ORC, declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care sa contina date generale despre ofertant, bilant contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii privind proiectarea din ultimii 3 ani, lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratie privind dotarile si echipamentele tehnice, declaratie privind privind numarul mediu alpersonalului angajat in ultimi 3 ani, specialisti proiectanti in domeniul arhitectura si constructii civile, specialisti RTE in domeniul constructii civile, programul calitatii si ISO 9001/2001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectarese va face dovadafinalizarii in ultimi 3 ani a cel putin 2 contracte pentru servicii similare;minim 2 specialisti cu studii superioare si vechime minim 5 ani, unul pentru arhitectura si unul pentru constructii civilePentru executie asigurarea cu cel putin o statie de betoane, o automacara de 20-40 t, o motopompa, macara de1.5tf, un excavator, un buldozer, 3 vibratoare de adancime si5 vibratoare de cofraj; cel putin un RTE ist in domeniul constructiilor civile si drumuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita numerar la caseria Liceului cu program sportiv suceava, B-dul George Enescu nr 26 A
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 12:00
Locul: la sediul Liceului cu program sportiv Suceava, B-dul George Enescu nr 26 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul este ferm pe toata perioada de derulare a contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava , Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str Stefan cel Mare nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ, in termen de 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Liceul cu program sportiv Suceava
Adresa postala: B-dul George Enescu nr.26 A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720232, Romania, Tel.0230524931, Email: [email protected], Fax: 0230524931
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer