Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Centru Cultural Multifunctional S+P+2E, sat Tamasi, com. Corbeanca, jud. Ilfov


Anunt de participare numarul 109964/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORBEANCA (CONSILIUL LOCAL CORBEANCA)
Adresa postala:  STR. INDEPENDENTEI, NR. 14, JUDET ILFOV, Localitatea:  Corbeanca, Cod postal:  077065, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Corbeanca, Tel. 2666031, In atentia:  Nedelcu Mariana, Email:  [email protected], Fax:  2666010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Centru Cultural Multifunctional S+P+2E, sat Tamasi, com. Corbeanca, jud. Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Tamasi, com. Corbeanca, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Centru Cultural Multifunctional S+P+2E, sat Tamasi, com. Corbeanca, jud. Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 406, 283RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 200000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea
Decl. priv. neincadrarea in prevederile art.181
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie semnata si stampilata ptr. conformitate cu originalul
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor prezenta in copie legalizata pentru pers. jur./fizice straine
Certificat de sarcini fiscale valabil la data desch. ofertelor, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat
Certificate constatatoare priv. indepl. obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul central si pentru toate punctele de lucru
Cazierul fiscal al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la finele anilor 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 19000000 lei
Dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cshflow de executie a lucrarii pe perioada contractului
Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii, debite rezultate din contracte anterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte al carui obiect a fost proiectarea unor lucrari similare in valoare cumulata de minim 280, 000 lei.
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracteal carui obiect a fost executia unor lucrari similare (categoria de importanta C) in valoare cumulata de minim 10, 000, 000lei.
Declaratie priv. utilajele, instalatiile, ecipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune strict pentru indeplinirea contractului.
Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente
Certificat ISO 14001/2005 sau alte documete echivalente.
Certificat OHSAS/2004 sau alte documete echivalente.
Certificat SA 8000/2008 sau alte documete echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9005/01.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 12:00
Locul: Primaria Corbeanca, str. Independentei nr.14, com. Corbeanca, jud. Ilfov (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fatada EST; Ilustrare foto; Perspectiva 1; fatada SUD; Ilustrare foto; Perspectiva 2, nu au putut fi atasate la sectiunea documente, ele putand fi ridicate de la sediul Primariei Corbeanca de cei interesati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040018, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.255(1), art.256^2 lit.b - 5 zile din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala:  Str. Independentei nr.14, Localitatea:  Corbeanca, Cod postal:  077065, Romania, Tel. 021/2666031, Email:  [email protected], Fax:  021/2666010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer