Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie: ?Centrul de studii avansate, fundamentale si clinico-imagistice, pentru corelarea pe termen lung a parametrilor de dezvoltare intrauterina cu statusul neuro-psiho-motor, pe parcursul dezvoltarii pana la varsta adulta - IMOGEN?


Anunt de participare numarul 114134/17.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala:  STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Punct(e) de contact:  IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. 0264/592771, Email:  [email protected], Fax:  0264/590235, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie: ?Centrul de studii avansate, fundamentale si clinico-imagistice, pentru corelarea pe termen lung a parametrilor de dezvoltare intrauterina cu statusul neuro-psiho-motor, pe parcursul dezvoltarii pana la varsta adulta - IMOGEN?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str. Victor Babes nr. 63/str. Pasteur, nr.1, Cluj-Napoca, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de lucrari de proiectare si executie: ?Centrul de studii avansate, fundamentale si clinico-imagistice, pentru corelarea pe termen lung a parametrilor de dezvoltare intrauterina cu statusul neuro-psiho-motor, pe parcursul dezvoltarii pana la varsta adulta - IMOGEN?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul principal al contractului il constituie "Achizitia de lucrari de proiectare si executie: ?Centrul de studii avansate, fundamentale si clinico-imagistice, pentru corelarea pe termen lung a parametrilor de dezvoltare intrauterina cu statusul neuro-psiho-motor, pe parcursul dezvoltarii pana la varsta adulta - IMOGEN?
Valoarea estimata fara TVA: 13, 538, 895RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.000 lei. Garantia de buna executie este 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de finantare Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaII: Operatiunea: 2.2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate fiscale, Certificat de inregistrare la ORC si Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 16.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 aniDeclaratie privind lista principalelor lucrari similareprestate in ultimii 5 aniRecomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
Experienta similara - prezentarea unei liste care sa contina informatii despre minim un contract de proiectare-executie lucrari similareLista privind utilajele si echipamentele(statie topo totala ? minim 1 bucata; macara turn ? minim 1 bucata; stivuitor telescopic pentru santier (lucrari exterioare) ? minim 2 bucati; lifturi tip foarfeca pentru santier (lucrari exterioare) ? minim 2 bucati)
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu standardele: ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, ISO 18001/2008 pentru ?Executia si proiectarea in constructii? si ?Lucrari de instalatii electrice. Lucrari de instalatii sanitare, incalzire si de aer conditionat.?
Documente privind disponibilitatea de personal (Arhitect, Ing. Specialist in Rezistenta, Ing. Instalatii apa ?canal, Ing. Instalatii incalzire/climatizare, Ing. Instalatii electrice, Ing. Constructor(sef de santier);
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat;
CV-urile personalului implicat in proiect;
Copii dupa diplome si certificate mentionate in CV-uri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract similar ca obiect, in valoare minima de 2.700.000 Lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1017/14.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de finantare Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaII: Operatiunea: 2.2.1.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Cluj
Adresa postala:  Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Tel. 0264/595271, Email:  [email protected], Fax:  0264/595271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer