Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE CHEU DANA 23 SI PARTIAL DANA 25 PORT BRAILA


Anunt de participare (utilitati) numarul 112003/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala:  Str. Portului nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela David, Tel. 0236/460660/121, Email:  [email protected], Fax:  0236/460140, Adresa internet (URL):  http//apdm.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE CHEU DANA 23 SI PARTIAL DANA 25 PORT BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Port Braila, dana 23 si partial dana 25
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia consta in modernizarea cheurilor la danele 23 si 25 existente in portul Braila, pe malul stang al fluviului Dunarea, la km 170, in amonte respectiv aval de dana 24. Cele doua cheuri au fost puse in functiune in anul 1910, fiind realizate din pereu din zidarie de piatra de granit cu mortar de ciment, ce reazema pe doua randuri de piloti de lemn moazati, cu prism de anrocamente la baza si saltea de fascine.
Danele noi care se vor realiza prin prezentul proiect vor fi:
- Dana 23- cheu vertical fundat pe un rand de coloane din beton armat prefabricat si doua randuri de piloti din beton armat centrifugat (lungime totala front de acostare 100 m);
- Dana 25- cheu de asteptare realizat cu pereu din dale prefabricate din beton armat, avand la baza casete prefabricate din beton armat umplute cu piatra bruta si carapace din anrocamente de piatra bruta asezata pe saltea de fascine, sub cota casetelor( lungime totala front de asteptare 65m)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de modernizare cheu port Braila in dana 23 si partial dana 25 si asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 30, 557, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 100000 leiGarantie de buna executie 10% din pretul contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-30, 75%Fondul European de Dezvoltare Regionala -69, 25 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a candidatului
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.69?1 din OUG 34 / 2006
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
Acord de asociere
Certificatul de Inregistrare emis de ORCCertificat constatator eliberat de ORC
Cazierul judiciar al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii Generale
Situatiile financiare aferente anilor 2007, 2008si 2009
Declaratie bancara (scrisoare de recomandare)pt. 1000000 euro
Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani incheiati fiscal(2007, 2008 si 2009), cel putin egala cu 14.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor servicii de proiectare ?i asistenta tehnica pentru executia de lucrari hidrotehnice, prestate in ultimii 3 ani
Maxim 3(trei) contracte de servicii de proiectare, pentru executia de lucrari hidrotehnice, a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 euro (fara TVA).
Declaratie privind Lista lucrarilor hidrotehnice executate in ultimii 5 ani
Maxim 3(trei) contracte de lucrari hidrotehnice a caror valoare cumulata sa fie de minim 6.000.000 euro (fara TVA).
Minimum cate o recomandareDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cuprinzand si Lista dotarilor specifice executiei contractului
Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru proiectare si executie, pentru exploatarea utilajelor declarateCertificatdeatestare ISO 9001 :2008
Certificat ISO 14001 privind sistemul de management al mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S146-226207 din 30.07.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 11:30
Locul: Sediul CN APDM SA Galati, str. Portului nr. 34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, observatori UCVAP, experti cooptati daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ? TRANSPORT2007 ? 2013AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2.3OPERATIUNEA - Modernizarea si dezvoltarea porturilor dunarene- Modernizare cheu port Braila, indana 23 si partialdana 25
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460331, Fax:  0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA
Adresa postala:  str. Portului nr. 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236460660, Fax:  0236460140, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer