Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE CLADIRE CENTRU DE CERCETARE PENTRU RADIOFARMACEUTICE SI REABILITARE CLADIRE 32


Anunt de participare numarul 109145/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala:  Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea:  Magurele, Cod postal:  Ro077125, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Ionut Stefan, Tel. 0214042318, Email:  [email protected], Fax:  0214042318, Adresa internet (URL):  www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE CLADIRE CENTRU DE CERCETARE PENTRU RADIOFARMACEUTICE SI REABILITARE CLADIRE 32
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str.Reactorului, nr.30, Magurele, jud.Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE CLADIRE CENTRU DE CERCETARE PENTRU RADIOFARMACEUTICE SI REABILITARE CLADIRE 32 (executie lucrari, inclusiv intocmirea documentatiei de executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 4, 633, 913RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 90.000 leigarantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat unic de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009; Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii/lucrari realizate in ultimii 3 ani(proiectare)/5 ani (executie); Fisa de informatii privind experienta similara;copii ale contractelor propuse ca experienta similara; copii ale proceselor-verbale la terminarea lucrarilor; copie dupa GMP-ul obtinut de benefiarul cladirii proiectata/executata; recomandari; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere insotita de Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului; Informatii referitoare la personalul de conducere; pentru serviciile de proiectare - arhitect cu drept de semnatura;
- inginer structurist;
- ingineri proiectanti retele si instalatii; reprezentant tehnic de executie; lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati; curriculum vitae; declaratii privind disponibilitatea pentru proiect; diplome studii de profil; acte calificari; Informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare si lucrarilor de constructii montaj; Ofertantul trebuie sa prezinte un document care atesta dotarea cu laboratoare de incercari in constructii; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 1 contract de servicii de proiectare la o cladire care a inclus si camere curate si care a obtinut GMP-ul si 1 contract de lucrari in domeniul constructiilor care a necesitat si executie de camere curate. Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie de cel putin 4.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 13:00
Locul: Str.Reactorului nr. 30, Magurele, jud.Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Bd.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  077070, Romania, Tel. 021.319.16.49, Fax:  021.319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de aprovizionare si achizitii publice
Adresa postala:  Str.Reactorului, Nr.30, Localitatea:  Magurele, Jud. Ilfov, Cod postal:  077125, Romania, Tel. 021.404.23.93, Fax:  021.404.23.93, Adresa internet (URL):  www.nipne.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer