Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE COMPLEX MULTIFUNCTIONAL CU PARCAJE SUPRAETAJATE, ZONA TRIBUNALULUI ORADEA


Anunt de participare numarul 122401/02.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE PIETE AGREMENT SI SALUBRITATE
Adresa postala:  str.Piata CETATII nr.4 ORADEA, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410520, Romania, Punct(e) de contact:  ALEXANDRU FLORIN, Tel. 0259-479148, In atentia:  BIROULUI DE ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  0259-440438, Adresa internet (URL):  WWW.RAPAS.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRARE SI EXPLOATARE SERVICII PUBLICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE COMPLEX MULTIFUNCTIONAL CU PARCAJE SUPRAETAJATE, ZONA TRIBUNALULUI ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE COMPLEX MULTIFUNCTIONAL CU PARCAJE SUPRAETAJATE, ZONA TRIBUNALULUI ORADEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45213312-3-Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- CONFORM CAIETULUI DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SI CONFORM STUDIULUI DE FEZABILITATE -ATASATE PREZENTULUI ANUNT PRECUM
Valoarea estimata fara TVA: 28, 745, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
79 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare- 574.910 lei- garantie de buna executie- 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul RAPAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita legalizarea asocierii in cazul in care asocierea devine castigatoare a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva), valabile la data deschiderii ofertelor;declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Prezentarea bilantului contabil pe anii 2010, 2009, 2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu: 57.491.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (se vor lua in considerare ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor;copie a contractelor;recomandare;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (se vor lua in considerare ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor);copie a contractelor; procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;persoane responsabilepentruexecutia lucrarilor;personal de specialitate necesar pentru prestarea serviciilor de proiectare;personalul muncitor de specialitate pentru executia lucrarilor;Copii xerox a contractelor de munca, sau altfel de contracte incheiate in conditiile legii pentru dovedirea raporturilor juridice dintre personal si ofertant ;
- copii xerox dupa diplomele de studii absolvite.-copii xerox a certificatelor de calificare si a atestatelor;copie carte de munca care atesta vechimea de 4 ani in specialitate pentru RTE; ISO 9001:2008, sau echivalent;OHSAS 18001/2008 sau echivalent;ISO 14.001/2004 sau echivalent;declaratie subcontractanti, acord asociere;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul a prestat unul sau mai multe contracte de prestari servicii de proiectare constructii, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu300.000 lei fara T.V.A;Recomandarea-proiectare- se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire si se accepta doar recomandarea cu calificativul ?bine? sau ?foarte bine?;ofertantul a executat si finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de lucrari avand ca si obiect lucrari publice sau civile in domeniul lucrarilor imobilelor, cu o valoare totala cumulata mai mare sau egala cu 28.445.500 lei fara T.V.A;Recomandarea - executie-se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire si se accepta doar recomandarea cu calificativul ?bine? sau ?foarte bine?;un sef santier ? absolvent de studii superioare;un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in conditiile legii in domeniul de constructii civile si specialitatea rezistenta si stabilitate;un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii- absolvent de studii superioare CCIA ? minim 4 ani experienta in domeniul RTC;responsabil cu protectia si securitatea muncii;personal prestarea serviciilor de proiectare atestat/autorizat documente justificative ce dovedesc raporturile juridice diplomele/atestatele fiecarei persoane nominalizate;minim 15 de muncitori calificati si necalificati - Ofertantul care nu detin un?responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii? autorizat de catre ISC, va prezenta la data deschiderii oferteloro persoana desemnata ?responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii? prin dispozitia directorului general; Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMENUL DE EXECUTIE A LUCRARII (MAXIM 18 LUNI)
20%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S97-158848 din 20.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 12:30
Locul: sediul RAPAS str. Piata Cetatii nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZNTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI SI A COPIEI BULETINULUI/CARTII DE IDENTITATE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Piete Agrement si Salubritate Oradea-achizitii publice
Adresa postala:  str. Piata Cetatii nr.4, Localitatea:  oradea, Cod postal:  410520, Romania, Tel. +4(0259)479148, Email:  [email protected], Fax:  0259/440438, Adresa internet (URL):  www.rapas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer