Licitatie Publica - Proiectare si executie: CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A BISERICII SFANTA PARASCHEVA DIN SATUL IGOIU
Anunt de participare numarul 98664/23.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNU
Adresa postala: COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247008, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-PIRVU BOEANGIU, Tel.0250/868106, Email: [email protected], Fax: 0250/868006, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie: CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A BISERICII SFANTA PARASCHEVA DIN SATUL IGOIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Alunu, Satul Igoiu, Judetul Valcea, Romania
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita oferta proiectere pentru obiectivul "CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A BISERICII SFANTA PARASCHEVA DIN SATUL IGOIU".
Se vor elabora: -Proiect tehnic,
-Detalii de executie,
-Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiei,
-Se va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de exercutie,
-Se va verifica proiectul tehnic de catre verificatori tehnici atestatiSe solicita oferta executie lucrari pentru obiectivul CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A BISERICII SFANTA PARASCHEVA DIN SATUL IGOIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie: CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A BISERICII SFANTA PARASCHEVA DIN SATUL IGOIU
Valoare executie lucrari: 320.154 lei fara TVa
Valoare proiectare: 9.600 lei fara TVA
Total valoare estimata: 329.754 lei fara TVA
durata de executie 14 luni din care 2 luni proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 329, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6500 lei, conform documentatiei de atribuire.Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA - conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR - M322Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Prezentare Declaratie privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 .
Completare declaratiepe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006
Certificat fiscaleliberat de compartimentul impozite
si taxe locale al unitatii administrativ-teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca ofertantul nu este inregistrat cu debitela bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat de atestare fiscaleliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ-teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii.Certificatele vor fi prezentate in original /copie legalizataCopie dupa Certificatul de Inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate/ altele echivalente in copieCopie dupa actul constitutiv (contractul de societate/statutul, actele aditionale)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa , in mod individual , sau ca asociat , la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
Completare formular Informatii generaleIn cazul unei asocieri / parteneriat, fiecare asociat esteobligat sa prezinte acestformular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) mai mare sau egala cu659.508 leiPrezentare copie bilanturi contabile 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 inregistrate la D.G.F.P.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) cifra medie de afaceri mai mare sau egala cu 329.754 leiProfitulnet, conform bilant 31.06.2009: pozitiv***In cazul unei asocieri / parteneriat, fiecare asociat esteobligat sa prezinte acestformularCerinta minima obligatorie: Solvabilitatea patrimonialaconform bilant 31.12.2008 > 35%Se atesta prin document in original emis de banca.Formula de calcul: capital propriu/total pasiv*100Cerinta minima obligatorie: Lichiditatea efectiva (imediata) conform bilant 31.12.2008 > 100%Se atesta prin document in original emis de banca.Formula de calcul: (Active circulante-Stocuri)/Datorii curente*100Prezentare in original sau in copie legalizata a unei Scrisori de bonitate din partea bancilor.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate sunt: date privind deschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi; au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate; au fost/sunt inregistrate propriri pe conturile operatorului economic; au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii; operatorul economic figureaza/nu figureaza in CIP, istoricul incidentelor de plati majore inregistrate la CIP. Informatii conform cerintelor de mai jos privind : - cifra de afaceri- profitul- solvabilitatea patrimoniala- lichiditatea imediata***In cazul unei asocieri / parteneriat, fiecare asociat esteobligat sa prezinte Scrisoare de
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular V/d1.3.b
Formularul va fi completatseparat pentru serviciul de proiectare si separat pentru executia de lucrari.
Completare Formular V/d2.1 Experienta similara si Formular V/d2.2 Centralizator pentru experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare lista principalelor lucrari similare ce au avut ca obiect executia unor lucrari de restaurare a unor monumente istorice. Lista va contine valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiar, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta indeplinirea si finalizarea unui contract similar - executie (sau care include lucrari similare cu cele din caietul de sarcini) cu o valoarea de minim 320.154 lei, respectiv indeplinirea si finalizarea unui contract similar proiectare cu o valoarea de minim 9.600 lei.Se solicita pentru lucrarile prezentate ca experienta similara: copie contract, proces verbal de receptie (la terminarea lucrarilor si/sau final), recomandare beneficiar.In cazul unei asocieri / parteneriat, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani -Experti cheie minimi: Coordonator de proiectare Sef Proiect - atestat MCC. Sef Santier Responsabil tehnic cu executia (RTE) Persoana desemnata responsabila in relatia contractuala cu Autoritatea Contractanta in vederea intocmirii rapoartelor tehnice si financiarePentru expertii cheie minimi se vor atasa: - Contractele de munca sau de colaborare si CV-urile pentru toti expertii de mai sus- Copii certificate doveditoare pentru RTE aflate in perioada de valabilitate, si copie diplome de studii pentru ceilalti experti.Se va declara efectivul de personal de executie ce se va aloca pentru realizarea lucrarilor.Se solicita personal de executie de specialitate si in numar suficientpentru indeplinirea contractului de achizitie publica - completarea unei declaratii pe propria raspundere. Declaratie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul V/d 4.3.a si b, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata ai ofertantului.- Formularul V/d
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: perioada de executie
3.
Programul calitatii
25%
Descriere: Tehnic
4.
Perioada de garantie
25%
Descriere: Garantii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 322040844000047
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 12:00
Locul: Ofertelese deschid la sediul autoritatii contractante: Primaria Comunei Alunu, Alunu-Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentant CRPDRP, Reprezentant UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL FEADRAxa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei ruraleMasura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii ruraleContract de finantare: C322040844000047/15.07.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia este postata pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 02131004642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Scuarul Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Rm . Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250739120, Fax: 0250732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata printr-un act al autoritatii contractante, are dreptul sa conteste in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului respectiv, pe cale administrativ-jurisdictionala, sau in justitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice di cadrul Primariei Alunu
Adresa postala: Comuna Alunu, judetul Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247005, Romania, Tel.0250868002, Email: [email protected], Fax: 0250868006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2010 11:15