Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Proiectare si executie Construire Maternitate Sectie exterioara a Spitalului Judetean Buzau»


Anunt de participare numarul 82876/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120260, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238/414112, In atentia: Catalina Bostan, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238/725507, Adresa internet (URL): http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Proiectare si executie Construire Maternitate Sectie exterioara a Spitalului Judetean Buzau»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul prestatorului si/sau Municipiul Buzau, str. Victoriei, nr. 18, judetul Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului tehnic si, pe baza acestuia, punerea in executie a lucrarilor prevazute in acest proiect tehnic, respectiv a lucrarilor de Construire Maternitate Sectie exterioara a Spitalului Judetean Buzau potrivit studiului de fezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 Realizarea Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Liste de cantitati de lucrari elaborate pe baza articolelor de deviz din normativele tehnice, estimare de pret la nivel de proiect tehnic, Documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism si autorizatia de construire, Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire (D.T.A.C.), Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.), Documente necesare pentru eliberarea autorizatiei de construire conf. prevederilor legale (Ordinul nr. 119/2009), in timpul perioadei de licitatie - asigurarea asistentei autoritatii contractante, Verificare proiect si Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie pentru obiectivul Construire Maternitate Sectie exterioara a Spitalului Judetean Buzau».
Componenta 2. Realizarea lucrarilor prevazute in proiectul tehnic elaborat potrivit punctului anterior.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 411, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: cuantum 400.000 lei, prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din bugetul propriu al judetului Buzau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie in conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale, in original sau copie legalizataDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizataCodul unic de inregistrare in copie legalizataActul constitutiv (contract de societate sau statutul societatii) in copie legalizata.Cazierul fiscal al societatii in original sau copie legalizata;Cazierul judiciar al persoanei juridice, in original sau copie legalizata
Cazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2 - Informatii generaleBilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.Formularul B8 - Contracte de referintaPrezentarea unei declaratii pe proprie raspundere atestata/confirmata de catre o institutie bancara din care sa reiasa lichiditatea imediata si o solvabilitate patrimoniala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de minim: 80.000.000 lei. Lichiditate imediata (efectiva) mai mare de 100% Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. Prezentarea de scrisori de bonitate bancara prin care se confirma accesul la facilitati de credit in suma de 15.000.000 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantulDeclaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.Dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii compatibil cu standardul ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001.Declaratie calitate participant la proceduraDeclaratie privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare avand valoare mai mare de 11.000.000 lei, respectiv a un contract de prestare servicii proiectare care sa fi avut ca obiect o constructie cu destinatie spitaliceasca cu o valoare mai mare de 800.000 RON. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului minim 1 statie betoane si 2 macarale 10 to. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului o echipa formata minim din: Managerului de proiect cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura medicala, a Responsabilului tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile si a Responsabilului cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile iar pe componenta de proiectare: a unui arhitect, a unui inginer proiectant in specialitatea constructii, a unui inginer proiectant in specialitatea termomecanica, a unui inginer proiectant in specialitatea instalatii pentru constructii, a unui inginer proiectant in specialitatea instalatii electrice, a unui inginer proiectant in specialitatea mecanizare, a unui specialist sisteme energetice si a unui specialist in evaluarea impact asupra mediului. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii sistemelor de management al calitatii compatibile cu standardele ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S136-198680 din 18.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Buzau - Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: Bd. N. Balcescu, nr. 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120620, Romania, Tel.0238-414112 / 130, Email: [email protected], Fax: 0238-725507, Adresa internet (URL): www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 23:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer