Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie covor asfaltic DS8, comuna Stoina, sat Paisani. L = 800m. Km 0+000 - 0+800


Anunt de participare numarul 139030/20.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STOINA
Adresa postala: COMUNA STOINA, JUD.GORJ, Localitatea: Stoina, Cod postal: 217480, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU SLAVUTANU, Tel. +40 253281120, Email: [email protected], Fax: +40 253281120, Adresa internet (URL): www.primariastoina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie covor asfaltic DS8, comuna Stoina, sat Paisani. L = 800m. Km 0+000 - 0+800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Stoina, sat Paisani, DS8
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie covor asfaltic DS8, comuna Stoina, sat Paisani.L = 800 m. Km 0+000 - 0+800.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata servicii de proiectare - 12096, 75 RON
Valoare estimata executie - 356854, 86 RON
Valoarea estimata fara TVA: 368, 951.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.000 lei, iar pentru IMM-uri 3.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO34TREZ3375006XXX000571, deschis la Trezoreria Tg-Carbunesti.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006. 5% (2, 5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna ex se va face prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925 alin 4.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006- Formular A.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular B.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular O.Persoane cu functii de decizie din cadrul AC: - Buse Iona -primar, Slavutanu Ovidiu Florin-secretar- presedinte comisie achizitie, Gorun Constantin Danut - mebru comisie achizitii, Toma Dumitru - membru comisie achizitie, Nicola Maria - viza CFP, Consilieri Locali: Buse Constantin, Mitran Octavian Gheorghe, Rosianu Ilie, Ionescu Gheorghe Cristian, Trica Constantin Liviu, Fota Doru, Serbanoaica Florinel, Preduca Constantin Ion, Breciuga Paula, Bondoc Ilie, Vladutu Constantin5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010-Formular C.
6) Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele compentente in domeniu.
7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea Modalitatea de indeplinire
respectarii cerintelor mentionatea) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie a) Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual
mai mare sau cel putin egala cu 735.000 lei. In acest caz autoritatea comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, respectiv 2009:
contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul 1 euro=4.2373 lei; 2010:1 euro=4.2099; 2011:1 euro=4.2379
economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. IMM-urile beneficiaza lei. Se va completa Formularul D.
de reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%. Se solicita Formularul L completat in original de catre fiecare
In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre membru al asocierii (daca estecazul).
acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de b) se vor prezenta bilanturile c
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea. Modalitatea de indeplinire respectarii cerintelor mentionate. Declaratie privindlista principalelor lucrari similare executate, care sa contina cel putin un contract similar de executie semnat/incheiat si/sau inceput avand ca obiect lucrari de modernizare si/sau reabilitare strazi, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 12096, 75 lei fara TVA pentru proiectare si 356854, 86 pentru executie. Se solicita Formularul E completat, in original.
Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie/prin inchiriere/leasing/contract comodat) insotita de copia xerox a certificatului de inmatriculare/actul deProprietate/chirie/orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora;. Se solicita Formularul G completat, in original. Avand in vedere specificul lucrarilor de drumuri se impune necesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor.
Constructor: Statie de mixturi asfaltice autorizata, Repartitor mixture asflatice autorizate + raport de inspectie, Autogreder, Buldoexcavator, Cilindru compactor terasamente, Cilindru compactor asfalt, Autocisterna apa, Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa, Freza asphalt, Perie mecanica, Reciclator stabilizator sol, Muncitori in calificarea de asfaltor(Copie conract de munca). Proiectant: Soft proiectare drumuri, Soft proiectare aparare de maluri, Soft de vize, GPS, Plotter minim A2, Statie topografica. Se vor prezenta actele de detinere, facturi de provenienta sau contracte de inchiriere. La aceste lucrari se impune si dovada detinerii unui laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate\chirie\prestari servicii
Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea Modalitatea de indeplinire respectarii cerintelor mentionateCertificate emise de organisme independente de acreditare care atesta Se va prezenta documentul in copie legalizata/copie lizibila cu implementarea sistemului de management al calitatii - certificat ISO 9001, mentiunea ?conform cu originalul?.privind sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri ( sau echivalent), valabil la data eschiderii ofertelor.Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta Se va prezenta documentul in copie legalizata/copie lizibila cu implementarea sistemului demediu - certificat ISO 14001 - privind sistemul mentiunea ?conform cu originalul?.de management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nu se accepta ofertantii in curs de autorizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu preturi egale, departajarea se va face prin solicitarea ofertantilor a unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer